Rally Land van Heusden en Altena 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Loabarg » zo okt 14, 2012 15:13

baleno78 schreef:Was zeker de moeite waard!!
Wat rijdt Swaanen een hoop van die baakschilden de weg op!! Mogen ze best wel eens iets van gaan zeggen, zorgt toch voor een hoop problemen voor andere deelnemers!!

Als alle officials netjes een schadeformulier invullen kan het een aardige rekening worden, 1 setje is rond de e200 heb ik gehoord
Loabarg

Berichtdoor Starkoo » zo okt 14, 2012 15:30

Loabarg schreef:
baleno78 schreef:Was zeker de moeite waard!!
Wat rijdt Swaanen een hoop van die baakschilden de weg op!! Mogen ze best wel eens iets van gaan zeggen, zorgt toch voor een hoop problemen voor andere deelnemers!!

Als alle officials netjes een schadeformulier invullen kan het een aardige rekening worden, 1 setje is rond de e200 heb ik gehoord

http://www.infra-tools.nl/wegbebakening ... d-rood/wit Daar kosten ze geen 200 euro, maar ja Jeroen wilt graag ouderwets snijden, jammer genoeg is het tegenwoordig te duur, om het snijden toe te staan.
Starkoo

Berichtdoor solberg the best » zo okt 14, 2012 15:52

Iemand enig idee waarom allebij de jong's helemaal geen mad croc reclame hebben zelfs andere pakken ?
solberg the best

Berichtdoor rallyworldwide » zo okt 14, 2012 16:05

Stopt Schilt nou omdat zijn ruitenwisser het niet meer doet?
rallyworldwide

Berichtdoor Sjeik1981 » zo okt 14, 2012 16:07

rallyworldwide schreef:Stopt Schilt nou omdat zijn ruitenwisser het niet meer doet?

afbrak, maar m.n. door de eerste proef van de boucle, 2x eerder niet vlot langs een rijder kunnen gaan.
Sjeik1981

Berichtdoor rallyworldwide » zo okt 14, 2012 16:12

Dus eigenlijk stopt hij er mee omdat hij geen zin meer heeft? Wel jammer dat hij zo'n instelling heeft..
rallyworldwide

Berichtdoor Wim Salabim » zo okt 14, 2012 16:31

rallyworldwide schreef:Dus eigenlijk stopt hij er mee omdat hij geen zin meer heeft? Wel jammer dat hij zo'n instelling heeft..

:shock:

Al eens in de stromende regen, bagger, schemer, etc, etc gereden zonder ruitenwissers?
Wim Salabim

Berichtdoor henk 400rr » zo okt 14, 2012 16:41

.. en op snelheid..

Als de lol er af is en het is ook niet te doen, logische beslissing.
henk 400rr

Berichtdoor BarrierMan » zo okt 14, 2012 16:55

rallyworldwide schreef:Dus eigenlijk stopt hij er mee omdat hij geen zin meer heeft? Wel jammer dat hij zo'n instelling heeft..

Dus jij hebt liever dat hij de bocht uit vliegt, enkele supporters mee neemt in zijn crash, en hierdoor de rallysport wederom in een verkeerd daglicht komt te staan. Hulde aan deze beslissing om bij een onveilige situatie het besluiten te stoppen!
BarrierMan

Berichtdoor tt » zo okt 14, 2012 16:57

henk 400rr schreef:.. en op snelheid..

Als de lol er af is en het is ook niet te doen, logische beslissing.

Ook omdat hij voor de zoveelste keer Versnellingsbak problemen had dan ben je er wel een keer zat van.
tt

Berichtdoor MartijnB » zo okt 14, 2012 17:35

Wel eens geprobeerd om met zulke hoge snelheden te rijden zonder zicht...?
Op de fiets ga je niet zo snel inderdaad. Daar lukt het wel.
En op je playstation kan je het proberen. Als je daar het publiek invliegt maakt het niks uit.
O nee op de playstation regent het nooit.

Man wat een opmerking!
MartijnB

Berichtdoor Eight_Gear » zo okt 14, 2012 17:43

Schilt stopt er mee voor dit hele jaar, dat is wat er bedoelt wordt denk ik.
Eight_Gear

Berichtdoor WRC fan » zo okt 14, 2012 18:08

Erik zet duidelijk m.n. in zijn status, wat, voor zover ik weet, met name betekent. Dus met name omdat hij twee keer een groot gedeelte achter een langzamere deelnemer reed die hem er niet langs liet (kun je op de filmpjes ook zien). Zo gek is het niet om daar op te reageren dat dat geen goede instelling is. Dat hij in werkelijkheid uit veiligheidsoverwegingen stopte is niet iets wat Erik liet blijken. En om daar nou weer met zijn allen over te vallen met Martijn voorop, hou daar toch eens mee op.
WRC fan

Berichtdoor rallyworldwide » zo okt 14, 2012 18:09

Martijn wat erger ik me af en toe aan jouw opmerkingen zeg, volgensmij denk jij altijd dat je de wijsheid in pacht hebt! Probeer eens rustig na te denken. Meneer Schilt is een sportman en ik begrijp dat hij er een keer genoeg van heeft dat hij altijd technische problemen heeft, maar ook wanneer je verliest is het belangrijk dat je door blijft gaan(een vereiste bij sport, toch?). Ik zie Schilt graag rijden, maar ik vind het jammer dat hij er de brui aan geeft, terwijl hij gewoon een goede wedstrijd reed en dit zou kunnen vervolgen in de rest van het seizoen.

Ik voel me persoonlijk aangevallen door jou en ik hoop echt dat je eens gaat nadenken voordat je een opmerking naar iemand maakt.

Even ter verduidelijking van mijn opmerking, het gaat om het hele seizoen, niet om deze rally. Ik zou er ook mee ophouden in die situatie.

De vriendelijkheid op dit rallyforum spat er weer vanaf hoor.
rallyworldwide

Berichtdoor G33R7 » zo okt 14, 2012 18:17

rallyworldwide schreef:Martijn wat erger ik me af en toe aan jouw opmerkingen zeg, volgensmij denk jij altijd dat je de wijsheid in pacht hebt! Probeer eens rustig na te denken. Meneer Schilt is een sportman en ik begrijp dat hij er een keer genoeg van heeft dat hij altijd technische problemen heeft, maar ook wanneer je verliest is het belangrijk dat je door blijft gaan(een vereiste bij sport, toch?). Ik zie Schilt graag rijden, maar ik vind het jammer dat hij er de brui aan geeft, terwijl hij gewoon een goede wedstrijd reed en dit zou kunnen vervolgen in de rest van het seizoen.

Ik voel me persoonlijk aangevallen door jou en ik hoop echt dat je eens gaat nadenken voordat je een opmerking naar iemand maakt.

Even ter verduidelijking van mijn opmerking, het gaat om het hele seizoen, niet om deze rally. Ik zou er ook mee ophouden in die situatie.

Je opmerking slaat ook ergens op. Schilt is geen sportman, hij rijd voor zijn plezier. Dus hij stopt als hij er geen plezier meer in heeft.

Dat geld overigens voor alle nederlandse rijders, pas als je voor een fabrieksteam rijd zou het raar zijn.

p.s. wees blij dat er nog een rijder mee doet op dit forum, de rest post helemaal niks omdat er allemaal van dit soort onzin geplaatst wordt.
G33R7

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden