rallyworldwide schreef:Martijn wat erger ik me af en toe aan jouw opmerkingen zeg, volgensmij denk jij altijd dat je de wijsheid in pacht hebt! Probeer eens rustig na te denken. Meneer Schilt is een sportman en ik begrijp dat hij er een keer genoeg van heeft dat hij altijd technische problemen heeft, maar ook wanneer je verliest is het belangrijk dat je door blijft gaan(een vereiste bij sport, toch?). Ik zie Schilt graag rijden, maar ik vind het jammer dat hij er de brui aan geeft, terwijl hij gewoon een goede wedstrijd reed en dit zou kunnen vervolgen in de rest van het seizoen.
Ik voel me persoonlijk aangevallen door jou en ik hoop echt dat je eens gaat nadenken voordat je een opmerking naar iemand maakt.
Even ter verduidelijking van mijn opmerking, het gaat om het hele seizoen, niet om deze rally. Ik zou er ook mee ophouden in die situatie.
Je opmerking slaat ook ergens op. Schilt is geen sportman, hij rijd voor zijn plezier. Dus hij stopt als hij er geen plezier meer in heeft.
Dat geld overigens voor alle nederlandse rijders, pas als je voor een fabrieksteam rijd zou het raar zijn.
p.s. wees blij dat er nog een rijder mee doet op dit forum, de rest post helemaal niks omdat er allemaal van dit soort onzin geplaatst wordt.