Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mark Wielens schreef:Dan zal ik on topic gaan, en wat positiefs melden....
Nou ondanks het weer... hebben we giga genoten van deze mooie nieuwe rally op de kalender.
Een dag aktie en sensatie voor 10 euro !!!!!!
Wat mij wel opviel....parkeren aan één zijde van de weg i.v.m calamiteitenroute. Iedereen hield zich er keurig aan, maar Mejers
Tuning (zelf rallyrijder) moest zo nodig zijn VW bus weer vooraan parkeren zodat toeschouwers weer op hem moesten wachten met het wegrijden. Had toch beter van hem verwacht.
Hulde aan de organisatie en alle medewerkers. Ik vond het zeker een pluspunt dat de kp's een paar dagen voor de rally op de site stonden.
Hopelijk in 2013 weer.......
groetjes Mark.
rallysport friesland schreef:In ding begin ik steeds minder te begrijpen. Waarom rijden we nog rally,s in Nederland. Als ik zo de opmerkingen lees weet ik niet wat we aan het doen zijn.
Als Rallytyming iets te laat is om de tijden te plaatsen zijn ........... Maar van uit huis achter de pc bij de kachel is het makkelijk een antwoord te geven. Ga er eens beter na kijken wat Rallytyming doet en hoe het werkt. Ik VINDT het een enorme verbetering.
Als een rijder stopt om dat de auto niet goed is is hij/ zij een........
Maar zelf nooit een kilometer op snelheid gereden.
Geeft een rijder hierop een reactie dan is hij/ zij een .......
Het is voor een aantal mensen blijkbaar de bedoeling om andere mensen op de kast te jagen door dingen te plaatsen die nergens op slaan.Of het nu te maken heeft met officiaals,rijders, wedstrijden maakt niet uit als we maar wat kunnen zeuren.
Ga eens zelf een hele dag in de regen staan zo als zaterdag JL. Maar blijkbaar zijn we zo,n enorme rallyfan dat we thuis achter de pc bij de kachel commetaar kunnen geven hoe het allemaal zou moeten gaan maar vooral niet buiten komen want het regent.
Jan schreef:Was me nog helemaal niet opgevallen: Hermen Kobus als tweede over de finish! Wat reed die kerel hard zeg...
rallysport friesland schreef:In ding begin ik steeds minder te begrijpen. Waarom rijden we nog rally,s in Nederland. Als ik zo de opmerkingen lees weet ik niet wat we aan het doen zijn.
Als Rallytyming iets te laat is om de tijden te plaatsen zijn ........... Maar van uit huis achter de pc bij de kachel is het makkelijk een antwoord te geven. Ga er eens beter na kijken wat Rallytyming doet en hoe het werkt. Ik VINDT het een enorme verbetering.
Als een rijder stopt om dat de auto niet goed is is hij/ zij een........
Maar zelf nooit een kilometer op snelheid gereden.
Geeft een rijder hierop een reactie dan is hij/ zij een .......
Het is voor een aantal mensen blijkbaar de bedoeling om andere mensen op de kast te jagen door dingen te plaatsen die nergens op slaan.Of het nu te maken heeft met officiaals,rijders, wedstrijden maakt niet uit als we maar wat kunnen zeuren.
Ga eens zelf een hele dag in de regen staan zo als zaterdag JL. Maar blijkbaar zijn we zo,n enorme rallyfan dat we thuis achter de pc bij de kachel commetaar kunnen geven hoe het allemaal zou moeten gaan maar vooral niet buiten komen want het regent.
rallyfanaatje schreef:
Wat is erger?
Uitlaatgassen die binnen no time vervliegen of de olie/benzinevlekken in het water van de pleziervaart.
Deze persoon spreekt z'n eigen tegen als je het andere stukje leest over dat wielrennen gevaarlijker is.
Focusfan schreef:Maar ik heb een fanatstische (zeiknatte) dag gehad! En volop genoten!
Dus wast mij betreft heren Biesheuvel en verdere organisatie nogmaals COMPLIMENTEN!
henk 400rr schreef:Holkers of Steven Kroesbergen heeft destijds ook een prachtig betoog gehouden tegen ook zo'n figuur, was dacht ik met de Nederland rally.
Misschien "copy & paste"? inhoudelijk veranderd er toch niet zoveel met dit soort tegengas-verhalen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast