Rally Land van Heusden en Altena 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallysport friesland » ma okt 15, 2012 10:35

In ding begin ik steeds minder te begrijpen. Waarom rijden we nog rally,s in Nederland. Als ik zo de opmerkingen lees weet ik niet wat we aan het doen zijn.

Als Rallytyming iets te laat is om de tijden te plaatsen zijn ........... Maar van uit huis achter de pc bij de kachel is het makkelijk een antwoord te geven. Ga er eens beter na kijken wat Rallytyming doet en hoe het werkt. Ik VINDT het een enorme verbetering.
Als een rijder stopt om dat de auto niet goed is is hij/ zij een........
Maar zelf nooit een kilometer op snelheid gereden.
Geeft een rijder hierop een reactie dan is hij/ zij een .......

Het is voor een aantal mensen blijkbaar de bedoeling om andere mensen op de kast te jagen door dingen te plaatsen die nergens op slaan.Of het nu te maken heeft met officiaals,rijders, wedstrijden maakt niet uit als we maar wat kunnen zeuren.

Ga eens zelf een hele dag in de regen staan zo als zaterdag JL. Maar blijkbaar zijn we zo,n enorme rallyfan dat we thuis achter de pc bij de kachel commetaar kunnen geven hoe het allemaal zou moeten gaan maar vooral niet buiten komen want het regent.
rallysport friesland

Berichtdoor Focusfan » ma okt 15, 2012 10:54

Mark Wielens schreef:Dan zal ik on topic gaan, en wat positiefs melden....

Nou ondanks het weer... hebben we giga genoten van deze mooie nieuwe rally op de kalender.

Een dag aktie en sensatie voor 10 euro !!!!!!

Wat mij wel opviel....parkeren aan één zijde van de weg i.v.m calamiteitenroute. Iedereen hield zich er keurig aan, maar Mejers
Tuning (zelf rallyrijder) moest zo nodig zijn VW bus weer vooraan parkeren zodat toeschouwers weer op hem moesten wachten met het wegrijden. Had toch beter van hem verwacht.

Hulde aan de organisatie en alle medewerkers. Ik vond het zeker een pluspunt dat de kp's een paar dagen voor de rally op de site stonden.

Hopelijk in 2013 weer.......

groetjes Mark.

+ 2 X 100 % met je eens !!
Focusfan

Berichtdoor Jan » ma okt 15, 2012 11:40

Was me nog helemaal niet opgevallen: Hermen Kobus als tweede over de finish! Wat reed die kerel hard zeg...
Jan

Berichtdoor erikjan » ma okt 15, 2012 22:17

inderdaad, en dat met een atmosferische 2.0 4x4...
erikjan

Berichtdoor Aeolus » ma okt 15, 2012 22:34

rallysport friesland schreef:In ding begin ik steeds minder te begrijpen. Waarom rijden we nog rally,s in Nederland. Als ik zo de opmerkingen lees weet ik niet wat we aan het doen zijn.

Als Rallytyming iets te laat is om de tijden te plaatsen zijn ........... Maar van uit huis achter de pc bij de kachel is het makkelijk een antwoord te geven. Ga er eens beter na kijken wat Rallytyming doet en hoe het werkt. Ik VINDT het een enorme verbetering.

Het is voor een aantal mensen blijkbaar de bedoeling om andere mensen op de kast te jagen door dingen te plaatsen die nergens op slaan.Of het nu te maken heeft met officiaals,rijders, wedstrijden maakt niet uit als we maar wat kunnen zeuren.

Ga eens zelf een hele dag in de regen staan zo als zaterdag JL. Maar blijkbaar zijn we zo,n enorme rallyfan dat we thuis achter de pc bij de kachel commetaar kunnen geven hoe het allemaal zou moeten gaan maar vooral niet buiten komen want het regent.

IDD zo is het maar net!
Aeolus

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma okt 15, 2012 22:43

Jan schreef:Was me nog helemaal niet opgevallen: Hermen Kobus als tweede over de finish! Wat reed die kerel hard zeg...

Inderdaad topresultaat! Als enige van de equipes voorin geen (grote) fouten gemaakt denk ik. Ook dat is heel knap met dit tempo en onder deze omstandigheden.
Mark Verhoeven

Berichtdoor Focusfan » di okt 16, 2012 8:18

rallysport friesland schreef:In ding begin ik steeds minder te begrijpen. Waarom rijden we nog rally,s in Nederland. Als ik zo de opmerkingen lees weet ik niet wat we aan het doen zijn.

Zo is het maar net !!! Respect voor de vele vrijwillegers, die met zulk weer hun "hobby" uitoefenen, hetzij voor de organisatie, hetzij voor de vereniging !!
Focusfan

Berichtdoor Eight_Gear » do nov 08, 2012 21:25

Eight_Gear

Berichtdoor sebas » do nov 08, 2012 21:50

Dat zou zwaar klote zijn!!
sebas

Berichtdoor rallyfanaatje » do nov 08, 2012 22:12

Eight_Gear schreef:Daar gaaaaaan we weer...!

http://www.hetkontakt.nl/land-van-heusd ... itie-rally

Wat is erger?
Uitlaatgassen die binnen no time vervliegen of de olie/benzinevlekken in het water van de pleziervaart.
Deze persoon spreekt z'n eigen tegen als je het andere stukje leest over dat wielrennen gevaarlijker is.
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor henk 400rr » do nov 08, 2012 23:00

Zo gaat dat hier, verwerk het woord milieu en schadelijk in 1 zin, dan kan 1 persoon het je al behoorlijk lastig maken.

Diezelfde 2 woorden worden naar mijn mening te vaak te pas en onpas gebruikt om iemand anders z'n plezier te ontnemen.

Vaak wordt zoiets ook nog geroepen door iemand die in de verste verte niets te maken heeft met het onderwerp waar hij/zij tegen aan loopt te trappen.

Ik zou zeggen: verzin es wat nieuws.
henk 400rr

Berichtdoor erikjan » do nov 08, 2012 23:30

rallyfanaatje schreef:
Eight_Gear schreef:Daar gaaaaaan we weer...!

http://www.hetkontakt.nl/land-van-heusd ... itie-rally

Wat is erger?
Uitlaatgassen die binnen no time vervliegen of de olie/benzinevlekken in het water van de pleziervaart.
Deze persoon spreekt z'n eigen tegen als je het andere stukje leest over dat wielrennen gevaarlijker is.

we kunnen natuurlijk massaal gaan reageren ! (heb ik inmiddels al gedaan)
erikjan

Berichtdoor henk 400rr » do nov 08, 2012 23:43

Holkers of Steven Kroesbergen heeft destijds ook een prachtig betoog gehouden tegen ook zo'n figuur, was dacht ik met de Nederland rally.

Misschien "copy & paste"? inhoudelijk veranderd er toch niet zoveel met dit soort tegengas-verhalen.
henk 400rr

Berichtdoor Aeolus » vr nov 09, 2012 0:30

Focusfan schreef:Maar ik heb een fanatstische (zeiknatte) dag gehad! En volop genoten!

Dus wast mij betreft heren Biesheuvel en verdere organisatie nogmaals COMPLIMENTEN!

+ 2 :Zeer zeker voor herhaling vatbaar, ondanks het weer !!![/quote]

Zie nu mn tikfout pas ......fanatische ? nou jullie weten wel wat ik bedoel!
Aeolus

Berichtdoor metisse » vr nov 09, 2012 11:56

henk 400rr schreef:Holkers of Steven Kroesbergen heeft destijds ook een prachtig betoog gehouden tegen ook zo'n figuur, was dacht ik met de Nederland rally.

Misschien "copy & paste"? inhoudelijk veranderd er toch niet zoveel met dit soort tegengas-verhalen.

Weet iemand dat stuk nog te vinden?
metisse

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden