Wat me opvalt, maar 43 deelnemers aan de start, en twee kanshebbers voor het PWRC (Kociuszko en Guerra) staan al met stukken
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Latvala had lek gereden, zodoende die 42 sec. achterstand.Alex_79 schreef:En we zijn weer begonnen! Twee keer is de Terranova stage gereden op Sardinië, twee keer wint Citroen de stage. JM Latvala hoopte met een eerste startpositie het minste last te hebben van de schemering op Terranova 2 en het hangende stof. Het risico van roadcleaning nam ie maar voor lief. Helaas staat de Fin al op 42 tellen na de eerste dag, op plaats 6, vooral vanwege een slow-leak in de tweede omloop. Citroen (Loeb en Hirvonen) is 1 en 2, Solberg 3e en Neuville 4e.
Wat me opvalt, maar 23 deelnemers aan de start, en twee kanshebbers voor het PWRC (Kociuszko en Guerra) staan al met stukken
mmrizio schreef:43 deelnemers bedoel je? Nog steeds niet veel.
Maurice
Joost staat mooi op beeld te filmen ,worden vast weer mooie beelden.MartijnS schreef:Mooie dag gehad!
Inmiddels 24 foto's van mij online op http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php? ... tograf=245
ewrc schreef:Loeb Sébastien - Elena Daniel Zastavil v RZ na cca patem kilometru RZ
Holkers schreef:Slow leak...
official No. 27768 schreef:op WRC.com staat een foto van de Loeb auto op zijn zijkant
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast