Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:zal aan mij liggen, maar kan hem niet vinden.
joke vermeulen schreef:zijn er veranderingen gebeurt aan de kp's dit jaar of zijn het identiek dezelfde
idd, zonder het kopen van pakketjes heb je geen rally's meer!Mark Wielens schreef:joke vermeulen schreef:zijn er veranderingen gebeurt aan de kp's dit jaar of zijn het identiek dezelfde
Gewoon eind van deze week een rallypakketje kopen,of er één bestellen. Dit schitterende rallyevenement moet toch ergens van kunnen bestaan. Wat is nu een dagje rallyplezier voor 8 of 10 euro Dan kun je snel genoeg zien of de kp's zelfde zijn als in 2011. Of dat er varanderingen zijn dit jaar.
Organisatie succes !!!!!!!!
groetjes Mark.
zeker het was niet verkeerd ja alleen de kaarten mochten wel wat duidelijker, toch heb ik alle punten die in wou bezoeken heb kunnen bezoeken zonder moeite!erikjan schreef:zonder nu ineens weer die discussie te starten: het Altena-systeem is zo gek nog niet !
info gratis op internet, en op de proeven eenmalig 10 euro entree vragen met (een deel van) de opbrengst aan meewerkende verenigingen e.d.
Dat heb ik ook gedaan ja, dat doe ik overigens altijd als ik de info tijdig heb!erikjan schreef:zo onduidelijk waren de kaarten niet, als je er tenminste even de tijd voor nam om thuis Google Maps oid te raadplegen !
daarmee kon je zelf tot in het detail bochten beoordelen, je wist alleen niet van toevoren of er mais of aardappelen op de akker stond
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten