Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
baleno78 schreef:MartijnB schreef:ben pater schreef:broekhuizen kan nu ook rijden haha
Word m niet.....
Geen APK op de auto. En krijg dit voor het weekend ook niet meer voor elkaar.
Hij gaat dus voorlopig de hoek in
Daar kom je lekker snel achter....
MartijnB schreef:baleno78 schreef:MartijnB schreef:ben pater schreef:broekhuizen kan nu ook rijden haha
Word m niet.....
Ja mooi he... Maar het is niet zo makkelijk een APK regelen als op jou dagelijkse auto.
Theo Dage schreef:MartijnB schreef:baleno78 schreef:MartijnB schreef:ben pater schreef:broekhuizen kan nu ook rijden haha
Word m niet.....
Ja mooi he... Maar het is niet zo makkelijk een APK regelen als op jou dagelijkse auto.
Dat ligt eraan bij wie je het laat doen. Er zijn zat bedrijven die rallyauto's keuren en hier ook gepast mee omgaan.
MartijnB schreef:Theo Dage schreef:MartijnB schreef:baleno78 schreef:MartijnB schreef:ben pater schreef:broekhuizen kan nu ook rijden haha
Word m niet.....
Dat ligt eraan bij wie je het laat doen. Er zijn zat bedrijven die rallyauto's keuren en hier ook gepast mee omgaan.
Milieu ( co lambda waarde) zijn er heel erg weinig die daar makkelijk mee om springen. Het kost je namelijk minimaal 1,5 punt op een steekproef. En er zijn er weinig die graag die punten risceren.
Ik had voorheen een adres die deed keuren zonder al te moeilijk te kijken. Maar die doen dat ook niet meer tegenwoordig helaas.
En even snel remappen is ook niet zo makkelijk met een Gems ecu.
En er zijn er wellicht die er makkelijk mee omspringen, maar dan moet je hele einden gaan rijden met de auto op een kar. En daar heb ik niet echt tijd voor momenteel
MartijnB schreef:Theo Dage schreef:MartijnB schreef:baleno78 schreef:MartijnB schreef:ben pater schreef:broekhuizen kan nu ook rijden haha
Word m niet.....
Milieu ( co lambda waarde) zijn er heel erg weinig die daar makkelijk mee om springen. Het kost je namelijk minimaal 1,5 punt op een steekproef. En er zijn er weinig die graag die punten risceren.
Ik had voorheen een adres die deed keuren zonder al te moeilijk te kijken. Maar die doen dat ook niet meer tegenwoordig helaas.
En even snel remappen is ook niet zo makkelijk met een Gems ecu.
En er zijn er wellicht die er makkelijk mee omspringen, maar dan moet je hele einden gaan rijden met de auto op een kar. En daar heb ik niet echt tijd voor momenteel
sebas schreef:Ik keur hem gewoon zelf is toch makkelijk als je in een garage werkt!? En je APK papieren hebt , of heb je die niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast