Maarten wrote:MartijnB wrote:
mhhh ik hoorde dat ik in beeld was voor 0.2 sec op t podium .....
LoL
Heeft je dat veel geld gekost?
het is niet te geloven maar t was kompleet GRATIS!!!!!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Maarten wrote:MartijnB wrote:
LoL
MartijnB wrote:Maarten wrote:MartijnB wrote:
LoL
het is niet te geloven maar t was kompleet GRATIS!!!!!!
nkroeze wrote:
Inderdaad, de fout zat hem in het aanremmen/insturen!
Het was dus niet dat de achterkant "zomaar" uitbrak, maar vanwege de lastwisseling door zijn stuurcorrectie bij/na het insturen!
Toivonen wrote:nkroeze wrote:
Inderdaad, de fout zat hem in het aanremmen/insturen!
Het was dus niet dat de achterkant "zomaar" uitbrak, maar vanwege de lastwisseling door zijn stuurcorrectie bij/na het insturen!
Hij had toen hij al wist dat het mis ging op het juiste moment het boeltje moeten laten blokkeren. Was dan wel gespind maar met beetje geluk wel op de weg gebleven. Dit heeft mij al talloze malen voor een flinke klapper behoed.
Waneer je hebt twee wedstrijden gereden?
Goed eraf gaan is ook een kunst.
V.D.G Rally team wrote:
Maar tussen wat spelen op een bospad en een rally rijden daar zit toch wel heel wat verschil in.Ik rij al 15 jaar en heb er 5 afgeschreven maar dat hoord bij de sport.
Als je geen schade rijd ,dan rij je niet 100%
DutchRallyeGolf wrote:
Vandaag genoten van het JWRC en het Brits Kampioenschap. En het commentaar..... Ach, vergelijk het eens met dat van de DTM. DAT is pas triest.
V.D.G Rally team wrote:DutchRallyeGolf wrote:
Vandaag genoten van het JWRC en het Brits Kampioenschap. En het commentaar..... Ach, vergelijk het eens met dat van de DTM. DAT is pas triest.
alleen frank zou toch wel een een ander kleding lijn moeten proberen. Ziet er toch niet uit als prezentator.
DutchRallyeGolf wrote:
ome ronnie wrote:DutchRallyeGolf wrote:
Als je inderdaad over een moment praat waar je ater van breekt, is dit er een van.
Het lijkt wel alsof de meerdere zenders nu ineens allemaal de autosport hebben gevonden.
OP zich een goed punt, maar zet er wel een paar mensen op die weten waar ze over praten.
HEt feit dat ze elkaar inhalen kan ik zelf wel waarnemen op het beeld. Op dat punt besteed de ARD er meer tijd en meer deskundigheid aan. Bijvoorbeeld alleen al op de zaterdag.
Wat betreft rallyreport. Och ja. Het is natuurlijk wel interessant dat je kunt zeggen, ben in Turkeye geweest en heb met Solberg staan praten.
Maar inderdaad, hetgene wat hier op de vaderlandse bodem afspeelt en dan vooral met de subtoppers en de diehards die iedere knaak erin stoppen. Ik denk persoonlijk dat je er mooiere tv door krijgt. Het internationale geweld word al via een breder vlak aangeboden.
En denk ook dat de bereidwilligheid dan van de kleinere teams af zal komen indien er meer aandacht aan word bestedd. Plus je kunt de kosten samen dan drukken.
Laten we hopen dat het ooit nog wat wordt.
ome ronnie wrote:Maar inderdaad, hetgene wat hier op de vaderlandse bodem afspeelt en dan vooral met de subtoppers en de diehards die iedere knaak erin stoppen. Ik denk persoonlijk dat je er mooiere tv door krijgt.
Steven wrote:ome ronnie wrote:Maar inderdaad, hetgene wat hier op de vaderlandse bodem afspeelt en dan vooral met de subtoppers en de diehards die iedere knaak erin stoppen. Ik denk persoonlijk dat je er mooiere tv door krijgt.
Heel mooi, maar lees nou 'ns ff terug. Hoe je het ook wendt of keert, publiciteit moet betaald worden.
Begrijpelijk Steven. Wat ik bedoel is dat als men het nu toegankelijk, lees betaalbaar maken, zullen er vanzelf genoeg mensen zijn die willen betalen. Dus een breder draagvlak.
Uiteraard gaat voor niets de zon op.
En of je het nu via een organisator doet, of je verlaagt de prijzen per equipe. Die minuten zullen dan wel gevuld worden.
Is voor iedereen dan toch een win-win situatie
En zolang KNAF/BSR of RCH of voor mijn part een andere organisator die een kampioenschap opzet niet centraal zendtijd inkopen en dat verplicht omslaan naar de kampioenschapsdeelnemers blijf je het gezever houden dat veel mensen die niet betalen vinden dat de mensen die niet betalen in beeld moeten komen.
[Edited by Steven on 08-02-2004 at 03:51 PM GMT]
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten