Beste Oldtimer en Sportwagenliefhebbers,
Gaarne wil ik jullie attenderen op een unieke en prachtige heuvelklim, die volgende maand verreden zal worden.
Na de voormalige Heuvelklim in Vaals, scheen het fenomeen heuvelklim uitgestorven te zijn, immers Nederland is niet echt rijk aan heuvels en klimparcours. Bovendien zijn deze vaak nog gelegen in een "stiltegebied" ook. Tot ons grote genoegen, kunnen wij u echter mededelen dat in Teuven (B) net over de grens bij Vaals op
29 augustus a.s een echte heuvelklim zal worden gehouden, voor klassieke automobielen en moderne rallywagens. Na lange tijd dus een unieke kans om relatief "dicht bij huis" een hele dag te genieten van prachtige automobielen en snelle rallywagens. Als fervent rally/oldtimerliefhebbers hebben wij ook reeds ingeschreven.
Wellicht dat ook enkelen van jullie het leuk vinden om deel te nemen ?! Derhalve ben ik zo vrij geweest om jullie op dit evenement te attenderen.
Inschrijven is vanaf vandaag mogelijk. De organisator gaf aan VOL = VOL !!
Heeft iemand hier meer informatie over?Worden hier een echte heuvelklim zoals de meest mensen hier wel kennen.
Ik weet wel dat het niet zoveel met rally te maken heeft .Aangezien er rally auto's meerijden lijkt het me toch leuk om te gaan kijken.