Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:Daar het aantal verwachte inschrijvingen dit jaar minder zal zijn verwonderd mij dit niet
Wel voor het eerst bij de hellendoorn trouwens
Berto schreef:TWENGELTJE schreef:Daar het aantal verwachte inschrijvingen dit jaar minder zal zijn verwonderd mij dit niet
Wij verwachten niet minder inschrijvingen Engelbert, tenminste, dat is niet de reden voor de Short.
Zoals op de site van de KNAF staat is precies zoals het is.
We zijn vorig jaar benadert, omdat er wedstrijden weg vielen.
Daarom hebben we besloten op de vraag in te gaan en er ook een short rally bij te organiseren.
Tevens met de gedachte dat het voor veel short rijders wel erg leuk is in Hellendoorn ook te kunnen rijden.
henk 400rr schreef:Berto schreef:TWENGELTJE schreef:Daar het aantal verwachte inschrijvingen dit jaar minder zal zijn verwonderd mij dit niet
Wij verwachten niet minder inschrijvingen Engelbert, tenminste, dat is niet de reden voor de Short.
Daarom hebben we besloten op de vraag in te gaan en er ook een short rally bij te organiseren.
Tevens met de gedachte dat het voor veel short rijders wel erg leuk is in Hellendoorn ook te kunnen rijden.
Aha..
Berto schreef:TWENGELTJE schreef:Daar het aantal verwachte inschrijvingen dit jaar minder zal zijn verwonderd mij dit niet
henk 400rr schreef:Ik zal proberen wat extra wagens uit België alvast te porren dat ze er rekening mee kunnen houden.
Hopelijk passen alle plannen in het tijdschema.
Berto schreef:henk 400rr schreef:Ik zal proberen wat extra wagens uit België alvast te porren dat ze er rekening mee kunnen houden.
Hopelijk passen alle plannen in het tijdschema.
We hebben het maximum voor Slowly op 20 auto's gezet (gezien tijdschema)
Ik wil er toch stiekum eigenlijk wel minimaal 19 hebben.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten