Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Hebben jullie tekort dan in Zandvoort?Aart schreef:Komt er misschien ook een redactioneel stukje m.b.t. de werving van nieuwe officials in?
als ik de platte grond in de krant zag dan kan ik me dat niet voorstellen,maar goed we zulle zien.ZZR Fan schreef:Niet zoals het was. Daar rijden ze niet meer. Overkant van de weg.
A en P Rally Jan schreef:als ik de platte grond in de krant zag dan kan ik me dat niet voorstellen,maar goed we zulle zien.ZZR Fan schreef:Niet zoals het was. Daar rijden ze niet meer. Overkant van de weg.
nou dat weet ik niet, maar was een info van Harmen scholte albers en van de wedstrijdleider.A.H.S schreef:A en P Rally Jan schreef:als ik de platte grond in de krant zag dan kan ik me dat niet voorstellen,maar goed we zulle zien.ZZR Fan schreef:Niet zoals het was. Daar rijden ze niet meer. Overkant van de weg.
De info van de Stentor klopt ook niet altijd,ze schreven hier ook over de sloop rond het havengebied en daar klopte ook maar weinig van.
Han schreef:briljant schreef:Hebben jullie tekort dan in Zandvoort?Aart schreef:Komt er misschien ook een redactioneel stukje m.b.t. de werving van nieuwe officials in?
Nee hoor, we waren rond alleen nu een paar afmeldingen, en dat moeten we weer even opvullen.
We kunnen nog 8 officials gebruiken
Oeteldonkie schreef:Han schreef:briljant schreef:Hebben jullie tekort dan in Zandvoort?Aart schreef:Komt er misschien ook een redactioneel stukje m.b.t. de werving van nieuwe officials in?
Nee hoor, we waren rond alleen nu een paar afmeldingen, en dat moeten we weer even opvullen.
We kunnen nog 8 officials gebruiken
ik heb niets vernomen... en geen uitnodiging gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten