Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Voor KP1 vond ik persoonlijk nabij p.p.1 wel gaat, eigenlijk iets terug de Kumhobocht in, Auto`s komen vanaf rechte stuk en willen snijden om de het binnen gedeelte makkelijker op komen. Zag vorig jaar daar van de Heuvel mooi driften over het gras en Dennis ging met de Porsche daar behoorlijk dwars.

StevenK schreef:Mark Verhoeven schreef:D'r zijn ook nog auto's van andere merken Steven!![]()
![]()
![]()
Have fun!
Hm.. Wie reed er ook al weer een Clio grN en daarna met een Evo en ook nog eens met een Sunny
Aart schreef:GELD TERUG ACTIE DOOR CIRCUIT PARK ZANDVOORT!
...organisator Circuit Park Zandvoort zal 1 gratis inschrijving verloten onder de deelnemers!
Voorwaarde is dat het aantal van 66 starters (minus de 0-auto) gepasseerd moet zijn.
lange6 schreef:voorlopige startlijst online,
weet alleen niet wie m in elkaar heeft gezet maar snap de volgorde niet echt meer en das niet alleen bij deze wedstrijd
StevenK schreef:lange6 schreef:voorlopige startlijst online,
weet alleen niet wie m in elkaar heeft gezet maar snap de volgorde niet echt meer en das niet alleen bij deze wedstrijd
En met deze eerste opmerking over de startlijst is het seizoen tenminste echt begonnen!
(overigens snap ik jouw opmerking wel, ik snap hier ook niks van.)
van eck schreef:StevenK schreef:lange6 schreef:voorlopige startlijst online,
En met deze eerste opmerking over de startlijst is het seizoen tenminste echt begonnen!
BSR
bsr?van eck schreef:StevenK schreef:lange6 schreef:voorlopige startlijst online,
BSR
briljant schreef:bsr?van eck schreef:StevenK schreef:lange6 schreef:voorlopige startlijst online,
BSR
of bedoel je RCH?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten