Robin Ecker / Marco v d Berg

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Robin Ecker / Marco v d Berg

Berichtdoor StevenK » wo aug 04, 2004 19:54

Rallye Golf wrote:
Hello Vrienden, zoek ik zeer dringend een E-mailadres van Robin Ecker of Marco van DE Berg. Zich jammer genoeg schrapte mijn folder. Wie kan me helpen? Robin of Marco zou dit moeten lezen hier, te kondigen gelieve u aan me aan. zeer dringend en belangrijk zou zijn. Groeten van Jens

Stuur ff een berichtje naar webmaster@rallysport.nl, die heeft ongetwijfeld de adressen die je zoekt.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor RallyeRichard » do aug 05, 2004 22:21

Puur vanwege je nickname ben ik eens flink gaan spitten. Het lijkt erop dat Robin Ecker werkzaam is bij Reconsales. Inderdaad, het bedrijf van de weledele heer Nijhof. Maar een echt mailadres dat rechtstreeks naar Robin leidt kon ik niet vinden. Via de site van Reconsales kwam ik terecht bij rallycarsforsale.net. Aldaar in de zoekmachine 'Celica' ingetikt en hebbes. Aangezien het openbare informatie is vind ik dat ik dit hier wel kan overnemen.

Contact Name: M. van den Berg

Contact Phone: 0031 653714755

Contact e-mail: marco@dbgroup.nl
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Re: Re: Robin Ecker / Marco v d Berg

Berichtdoor admin » vr aug 06, 2004 8:31

DutchRallyeGolf wrote:
Puur vanwege je nickname ben ik eens flink gaan spitten. Het lijkt erop dat Robin Ecker werkzaam is bij Reconsales. Inderdaad, het bedrijf van de weledele heer Nijhof. Maar een echt mailadres dat rechtstreeks naar Robin leidt kon ik niet vinden. Via de site van Reconsales kwam ik terecht bij rallycarsforsale.net. Aldaar in de zoekmachine 'Celica' ingetikt en hebbes. Aangezien het openbare informatie is vind ik dat ik dit hier wel kan overnemen.

Contact Name: M. van den Berg

Contact Phone: 0031 653714755

Contact e-mail: marco@dbgroup.nl

Robin is zeker niet werkzaam bij Reconsales (Hoe kom je daar bij??). En het hele verhaal is al geregeld.
admin
Site Admin

Berichtdoor Turboboost » vr aug 06, 2004 11:20

Richard, goed werk, maar uhm, je had ook even invraag en aanbod kunnen kijken, marco bood laatst nog een overal aan, en daar stond zijn e-mail adres ook bij :D
Turboboost

Berichtdoor RallyeRichard » vr aug 06, 2004 23:30

Metasearch gaf een sky-high score bij Reconsales. Vandaar. My misstake..........
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Keer terug naar rallysport.nl