borbase schreef:bel hem ff weet je het zorallyfan 5396 schreef:Heeft iemand enig idee waarom Bert de Jong er niet bij is?
Hij neemt niet op! Volgens mij heeft hij zijn telefoon niet aanstaan of ik heb zijn oude nummer.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
borbase schreef:bel hem ff weet je het zorallyfan 5396 schreef:Heeft iemand enig idee waarom Bert de Jong er niet bij is?
MartijnB schreef:lennartrallypower schreef:raar dat dan vandaag wel deelnemers zijn bijgekomen op die lijst
Vroeger toen je nog deelnemersvelden van 125 -130 had.. en een wachtlijst van 15-25 kon dat niet.
Als je 45 deelnemers hebt en geen wachtlijst kan dat prima.....
rallyfan 5396 schreef:borbase schreef:bel hem ff weet je het zorallyfan 5396 schreef:Heeft iemand enig idee waarom Bert de Jong er niet bij is?
Hij neemt niet op! Volgens mij heeft hij zijn telefoon niet aanstaan of ik heb zijn oude nummer.
rallystarter schreef:inschrijven kan meestal tot op het laatste moment, en gelijk hebben ze, elke cent is er 1.
borbase schreef:rallyfan 5396 schreef:borbase schreef:bel hem ff weet je het zorallyfan 5396 schreef:Heeft iemand enig idee waarom Bert de Jong er niet bij is?
Bdj imports hahaha
JosWRX schreef:lennartrallypower schreef:raar dat dan vandaag wel deelnemers zijn bijgekomen op die lijst
Denk niet dat die lijst in realtime wordt bijgewerkt..
Rallywatcher schreef:Hoi,
vorig jaar fantastisch plekje gehad op de dijk bij Zalk.
Komen ze hier dit jaar weer langs? (KP 1,2 of 3?)
Groet!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten