[Foto/Video Verzoek Topic] OVD Groep Shortrally Ede 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeft » ma apr 08, 2013 15:51

Foto's en film van de wit/rode 325i e30 (pj-54-jk) Meersschaert - Everse, startnummer 27 graag naar info@mmotorsport.nl. Veel fototoestellen en camera's gezien langs de proef dus alvast bedankt!!

Groet,

Sjef
Sjeft

Berichtdoor Liza » di apr 09, 2013 17:39

Als er mensen zijn die foto's hebben van de blauwe Kalos equipe Huisman / Huisman
zou ik die graag willen ontvangen op lizahuisman@hotmail.com

Alvast bedankt!!!

Namens,
Erik Huisman
Liza Huisman
Liza

Berichtdoor Jack the Slipper » wo apr 10, 2013 19:26

Hallo allemaal,

bij elke rally zie ik een verzoektopic voor foto's voorbij komen. Volkomen begrijpelijk want alle teams willen mooie platen van hun optreden natuurlijk.

Maar het kan anders en leuker: vraag als team vooraf hier op het forum of er een fotograaf is die die dag van jullie team foto's wil maken. Gewoon vanaf het moment van oprijden van het serviceterrein. Of alleen op 1 proef. Of zoals jij het graag wilt. Door het vooraf te 'regelen' hoef je niet achteraf te hopen dat je een foto vindt maar heb je het vooraf geregeld. Lijkt mij prima.

Ook voor de fotografen onder ons is het veel leuker. Het geeft zo'n dag richting, je weet wat je moet/kunt doen. Je bouwt een leuke band op op zo'n dag met mensen die dezelfde hobby hebben als jij: rally! Je zou je dus als fotograaf aan kunnen bieden. Wat is er nou leuker dan de hele dag met zo'n rallyteam optrekken?

Zomaar een ideetje...
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden