privé nooit Opel gereden, maar toch altijd een zwak voor achterwielaandrijvers in de rallysport; blijkbaar ontstaan omdat ik sinds begin jaren 80 achter het lint te vinden ben, en toen reden de Manta's 400 vooraan
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:ga daar maar niet vanuit! ik vrees dat we hem nooit meer zien. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben of we Swaanen gaan zien en met wat, geruchten gingen dat hij de focus van NCRS had gekocht? Ook nog niets gehoord van Edwin Schilt, maar verwacht daar eigenlijk ook niets van.
Wie weet in DE rally van het jaar,[hellendoorn]gertveurink schreef:En Gert Huzink en Erik Wevers zullen die dit jaar weer op de Nederlandse rally paden te zien zijn ?
Zullen we dit jaar de skoda fabia wrc nog zien in Nederland. Gezien zowel Erik Bolhaar als Kevin Kooijman in een andere auto rijden
A en P Rally Jan schreef:Wie weet in DE rally van het jaar,[hellendoorn]gertveurink schreef:En Gert Huzink en Erik Wevers zullen die dit jaar weer op de Nederlandse rally paden te zien zijn ?
Zullen we dit jaar de skoda fabia wrc nog zien in Nederland. Gezien zowel Erik Bolhaar als Kevin Kooijman in een andere auto rijden
:het is wel heel erg jammer ,als de Fiestawrc het hele jaar op stal blijftMark Wielens schreef:A en P Rally Jan schreef:Wie weet in DE rally van het jaar,[hellendoorn]gertveurink schreef:En Gert Huzink en Erik Wevers zullen die dit jaar weer op de Nederlandse rally paden te zien zijn ?
In een artikel een paar weken terug stond dat Weverssport en hun dakarrijders Bernard ten Brinke, Erik Wevers en Gert Huizink, zich dit jaar alleen maar voor zullen bereiden op Dakar 2014. O.a met het rijden van off-road rally's in het buitenland. En geen enkele gewone rally in Nederland zouden rijden.
Hoop alleen zelf dat er wederom een Riwald Dakar dag komt op het Macl Crossterrein in Lichtenvoorde in November, want dat was afgelopen jaar best gaaf om mee te mogen maken als Vip.
groetjes Mark.
dat zag ik afgelopen week nog,in een Czech rally sprint, was de FiestaWrc van wevers sport [PX60AVE ex ten Brinke] nog eerste geworden met aan het stuur Tomas Kostka.gertveurink schreef:Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar je kunt ze huren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast