49e ELE Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Loabarg » zo jun 02, 2013 8:30

richard bremmer schreef:
borbase schreef:Van loon langzaam op kp stiphout

hij rijd nog wel op strijpse kamp, maar de focus klinkt als een drie cilinder...
Of zijn het er twee..

Rene wawrzyniak verliest net zijn wiel op strijpse kamp. Gaat om wie links voor en spatbord. Ze proberen het te maken/monteren.. ze geven het op.

Hoor net op radio van de marshalls dat de proef geblokkeerd is en er geen shovel in de buurt is.

Zo te horen starten ze weer gewoon.

Hier was wel een shovel aanwezig, alleen startnummer 31 lag in een wat nauw straatje en was moeilijk te pakken door de shovel ( alleen met veel extra schade te doen). Marshalls, VIPS en pers hebben de C2 op bandjes gezet en klaar is Kees)
Loabarg

Berichtdoor mitsufan3 » zo jun 02, 2013 8:58

Om nog eens te benadrukken hoe goed de prestatie van Bob is; in een interview zegt Jeroen dat hij betere tijden heeft gereden dan vorig jaar en nog is Bob sneller. Héél knap! Zo, ik heb voorlopig genoeg trots getoond. :lol:

Mooie samenvatting trouwens van Omroep Brabant; http://www.youtube.com/watch?v=n2oQqG06Uto

Kunnen ze bij Omroep Flevoland nog wat van leren.
mitsufan3

Berichtdoor dtbroel » zo jun 02, 2013 9:30

Paperclip schreef:Worden er ook tijden bijgehouden van de x auto's?
Ik ben stiekem wel beniewd waar de abbrings ergens zouden staan. wat kwam kevin mooi en jard voorbij op somerlo1.... Waardoor een hoop mensen straks de douche in kunnen. ;)

In het hierboven genoemde filmpje zeggen ze dat hij top 5 tijden zou rijden, 'zonder' navigator :D
dtbroel

Berichtdoor baleno78 » zo jun 02, 2013 10:07

mitsufan3 schreef:Om nog eens te benadrukken hoe goed de prestatie van Bob is; in een interview zegt Jeroen dat hij betere tijden heeft gereden dan vorig jaar en nog is Bob sneller. Héél knap! Zo, ik heb voorlopig genoeg trots getoond. :lol:

Mooie samenvatting trouwens van Omroep Brabant; http://www.youtube.com/watch?v=n2oQqG06Uto

Kunnen ze bij Omroep Flevoland nog wat van leren.

Daar kan RTL Rally Report ook wat van leren!!
baleno78

Berichtdoor rallyfanaatje » zo jun 02, 2013 11:07

Ele Rally 2013.In 1 woord fantastisch.Weer veel gebeurd,vooral op de vrijdagavond .Laat thuis,maar dat mocht de pret niet drukken.
Publiek fantastisch,zowel op kp Somerlo als op kp Son(Ekkersrijt).
Hierbij wil ik het publiek bedanken voor hun hulp op vrijdagavond en 2 fantastische dagen.
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor antoine » zo jun 02, 2013 12:42

Zelfs wanneer die boer (zonder manieren) iedereen 'vriendelijk' verzocht om zijn weiland te verlaten. Vrij snel was het weiland leeg ...totdat DHR de Koning de boer alvast een dienst wilde bewijzen en gratis het land begon om te ploegen. Van Loon deed het iets later nog eens dunnetjes over :-)

Mijn foto's staan op facebook ...
Afbeelding
antoine

Berichtdoor wopper » zo jun 02, 2013 14:02

antoine schreef:Zelfs wanneer die boer (zonder manieren) iedereen 'vriendelijk' verzocht om zijn weiland te verlaten. Vrij snel was het weiland leeg ...totdat DHR de Koning de boer alvast een dienst wilde bewijzen en gratis het land begon om te ploegen. Van Loon deed het iets later nog eens dunnetjes over :-)

Nou nou zeg, als het publiek fatsoen had, gingen ze bij de boer niet zomaar in het weiland staan.

En als DHR de Koning de boer het weiland om heeft geploegd, moet de org. van de ELE ook nog voor de geleden schade opkomen t.o.v. de boer.
Gr.Wim
Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly
wopper

Berichtdoor briljant » zo jun 02, 2013 14:26

dtbroel schreef:
Paperclip schreef:Worden er ook tijden bijgehouden van de x auto's?
Ik ben stiekem wel beniewd waar de abbrings ergens zouden staan. wat kwam kevin mooi en jard voorbij op somerlo1.... Waardoor een hoop mensen straks de douche in kunnen. ;)

In het hierboven genoemde filmpje zeggen ze dat hij top 5 tijden zou rijden, 'zonder' navigator :D
Dat kan en mag dus echt niet!!!
Een X mag NOOIT op volle snelheid rijden. :?
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor rallyfreak1 » zo jun 02, 2013 14:43

Als Kevin nu nog maar op 70 % zit dan van zijn kunnen dan is dat toch ook niet vol? :wink: :lol:
rallyfreak1

Berichtdoor cvgn » zo jun 02, 2013 14:51

De tijden die Kevin als X auto reed lagen rond de tijden van Jasper. Hij is 2 keer bij mij aan de TC geweest waar zijn tijdskaart is ingevuld, en ook aan de start en de stop.
Op andere proeven werden deze ook gewoon ingevuld en geklokt.
Je moet niet vergeten dat Kevin die omgeving kent als zijn broekzak.

Carine van Gastel.
cvgn

Berichtdoor rallyfan323 » zo jun 02, 2013 19:49

wopper schreef:
antoine schreef:Zelfs wanneer die boer (zonder manieren) iedereen 'vriendelijk' verzocht om zijn weiland te verlaten. Vrij snel was het weiland leeg ...totdat DHR de Koning de boer alvast een dienst wilde bewijzen en gratis het land begon om te ploegen. Van Loon deed het iets later nog eens dunnetjes over :-)

Nou nou zeg, als het publiek fatsoen had, gingen ze bij de boer niet zomaar in het weiland staan.

En als DHR de Koning de boer het weiland om heeft geploegd, moet de org. van de ELE ook nog voor de geleden schade opkomen t.o.v. de boer.

Dit mag Dhr. de Koning zelf doen als er een rapport van is gemaakt.
Officials Are Closer Than They Appear.
rallyfan323

Berichtdoor smeedy42 » zo jun 02, 2013 19:57

Ik heb op een aantal filmpjes gezien dat fotografen staan in un verboden voor publiek zone en ik vind dat zij daar ook niks te zoeken hebben maarja somige menen dat je met zo,n vesje alles mach en achteraf ALS er iets gebeurt is het huilen geblazen.
smeedy42

Berichtdoor rallyfan 5396 » zo jun 02, 2013 20:01

smeedy42 schreef:Ik heb op een aantal filmpjes gezien dat fotografen staan in un verboden voor publiek zone en ik vind dat zij daar ook niks te zoeken hebben maarja somige menen dat je met zo,n vesje alles mach en achteraf ALS er iets gebeurt is het huilen geblazen.

Als zij er niet stonden hadden we ook niet zo'n mooie beelden. En naar mijn mening staan die ook niet in de weg :wink:
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

Berichtdoor smeedy42 » zo jun 02, 2013 20:05

rallyfan 5396 schreef:
smeedy42 schreef:Ik heb op een aantal filmpjes gezien dat fotografen staan in un verboden voor publiek zone en ik vind dat zij daar ook niks te zoeken hebben maarja somige menen dat je met zo,n vesje alles mach en achteraf ALS er iets gebeurt is het huilen geblazen.

Als zij er niet stonden hadden we ook niet zo'n mooie beelden. En naar mijn mening staan die ook niet in de weg :wink:

Daar heb je volkomen gelijk in maar toch vindt ik het onverantwoord om op plaatsen te gaan staan waar een rallyauto zou kunnen afkorten.
smeedy42

Berichtdoor pedduhwick » zo jun 02, 2013 20:14

. , :wink:
pedduhwick

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden