Daarnaast kan een enkele fotograaf makkelijker aan de kant springen dan een compleet publiek
Neemt niet weg dat er ook persmensen zijn die wel levensmoe lijken
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
BartS schreef:Geloof me, ook als het een keer mis gaat blijven die mensen daar staan. Dat is het risico van hun vak
De truc is alleen om het risico te verminderen door te zorgen dat je altijd snel weg kunt komen, dus niet op de grond gaan liggen bijvoorbeeld.
lennartrallypower schreef:BartS schreef:Geloof me, ook als het een keer mis gaat blijven die mensen daar staan. Dat is het risico van hun vak
De truc is alleen om het risico te verminderen door te zorgen dat je altijd snel weg kunt komen, dus niet op de grond gaan liggen bijvoorbeeld.
nou ik bedoel dan ook echt heel goed mis van zwaar gewond tot zelf de dood aan toe denk echt wel dat dat gaat helpen.
rallynieles schreef:lennartrallypower schreef:BartS schreef:Geloof me, ook als het een keer mis gaat blijven die mensen daar staan. Dat is het risico van hun vak
nou ik bedoel dan ook echt heel goed mis van zwaar gewond tot zelf de dood aan toe denk echt wel dat dat gaat helpen.
maar waar maak je je druk om het is hun leven wat ze op het spel zetten als jij het gevaarlijk vindt ga je er toch niet naast staan maar zoek je voor jou een veilig plekkie op
Han schreef:rallynieles schreef:lennartrallypower schreef:BartS schreef:Geloof me, ook als het een keer mis gaat blijven die mensen daar staan. Dat is het risico van hun vak
maar waar maak je je druk om het is hun leven wat ze op het spel zetten als jij het gevaarlijk vindt ga je er toch niet naast staan maar zoek je voor jou een veilig plekkie op
En de mensen (officials / hulpdiensten) die de rommel mogen opruimen worden maar even vergeten in dit verhaal.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast