Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jaccoooo schreef:hij deed vorig jaar in rallyreport de volgende uitspraak "ik finish hier als 1e of ik finish niet"die instelling heeft hij blijkbaar nog steeds, geen probleem zolang hij er maar geen anderen mee in gevaar brengt..........
Sjeik1981 schreef:Of de mensen uit de Tour de France van vorig jaar staan nu op/aan het parcours met punaises!
Sjeik1981 schreef:of hij sneller is of niet. Je zult altijd de finish moeten halen om überhaupt te kunnnen winnen. Ik ben alleen benieuwd of het niet teveel gaten in het budget slaat van Jeroen, zodat hij ook gewoon in Hellendoorn gaat starten met de C4.
Zo kun je het ook verwoorden! Feit; Bob de Jong laat duidelijk zien dat hij op dit moment gewoon sneller is en zonder echt aan het pushen te zijn...
Mark Verhoeven schreef:MartijnB schreef:nee maar ervoor ook niet
baleno78 schreef:Jaccoooo schreef:hij deed vorig jaar in rallyreport de volgende uitspraak "ik finish hier als 1e of ik finish niet"die instelling heeft hij blijkbaar nog steeds, geen probleem zolang hij er maar geen anderen mee in gevaar brengt..........
Zo kun je het ook verwoorden! Feit; Bob de Jong laat duidelijk zien dat hij op dit moment gewoon sneller is en zonder echt aan het pushen te zijn...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten