Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:dredaemen schreef:wie o wie zal er nog bij kommen
kuipers- schilt -ten brink van de heuvel-huzink- vossen- de winkel
?????????????????????
Jan kan je eraf halen. Gehoord van de monteur via mijn broertje, de Winkel gaat niet rijden. Te druk met de zaak! Vossen verwacht ik zeker nog wel, van de Heuvel denk ik ook wel. Verder is het beetje gissen,
erikjan schreef:als ik even snel tel op de site kom ik al aan 96 inschrijvers (rally en sprint samen...)
dat wordt dus weer genieten !
Sjeik1981 schreef:erikjan schreef:als ik even snel tel op de site kom ik al aan 96 inschrijvers (rally en sprint samen...)
dat wordt dus weer genieten !
idd, die 100gaan we denk ik nog wel halen, met of zonder nul autos. Over nulauto, de lambo in Hellendoorn, of toch de punto
erikjan schreef:gezien de lengte van Hellendoorn (en het hoeveelheid onverhard) is het een goede optie om naast de Lambo een alternatief te hebben
2 East belgian en de condroz.gertveurink schreef:Trudie schreef:Wat ik gaaf zou vinden is loix in de ford focus wrc als mister x
Dat kan nog wel eens lastig worden want het belgisch kampioenschap telt nog 1 wedstrijd en ik lees net op Facebook dat hij nog op zoek moet voor geld voor die wedstrijd dus dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij naar Hellendoorn komt
erikjan schreef:dat zijn er dus toch al 77, met wat er bij zit je zo aan de 100 starters !!
rally for ever schreef:erikjan schreef:dat zijn er dus toch al 77, met wat er bij zit je zo aan de 100 starters !!
Nog 1tje!!!!!
Zou super zijn als Peter idd mr X blijkt te zijn, liefst niet 1-malig terugkeer!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast