Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » vr sep 13, 2013 16:52

Jaccoooo schreef:ik ga geen jaartal noemen, maar het is de bedoeling dat ik ooit de wegen rond Hellendoorn weer eens ga aanvegen...........in ieder geval dit jaar nog niet en zeer waarschijnlijk volgend jr. ook nog niet.

fijn dat er nog mensen op mij zitten te wachten, laatst op fb ook al een paar reacties op een foto van mijn Ascona, zal binnenkort eens proberen wat vooruitgang te boeken

Hej goed!
Sjeik1981

Berichtdoor Aeolus » vr sep 13, 2013 18:14

Jaccoooo schreef:ik ga geen jaartal noemen, maar het is de bedoeling dat ik ooit de wegen rond Hellendoorn weer eens ga aanvegen...........in ieder geval dit jaar nog niet en zeer waarschijnlijk volgend jr. ook nog niet.

fijn dat er nog mensen op mij zitten te wachten, laatst op fb ook al een paar reacties op een foto van mijn Ascona, zal binnenkort eens proberen wat vooruitgang te boeken

Top man!! ik zal juichen als je voorbij scheurt!!! :lol: :lol: :lol:

Reinier
Aeolus

Berichtdoor gertveurink » vr sep 13, 2013 18:56

Is het eigenlijk al bekend waar Jasper van de Heuvel mee rijdt tijdens de Hellendoorn rally ?
gertveurink

Berichtdoor Sjeik1981 » vr sep 13, 2013 19:09

wss met een auto!
Sjeik1981

Berichtdoor gertveurink » vr sep 13, 2013 19:34

Sjeik1981 schreef:wss met een auto!

Ja daar ga ik ook vanuit, maar welke ?
gertveurink

Berichtdoor lunteraan » vr sep 13, 2013 19:54

Volgens mij was er al een keer gezegd dat het een evo 7 grA was?
Michel Hendriksen
]
lunteraan

Berichtdoor Petermanneke » vr sep 13, 2013 20:12

Ben ik nou gek geworden of staat Ad Smits niet meer op de lijst?
(of stond hij er niet op, ik dacht dat hij er wel op stond)
Petermanneke

Berichtdoor Sjeik1981 » vr sep 13, 2013 20:17

Stond er zeker op!

Jammer dat hij er weer af is.
Sjeik1981

Berichtdoor Armand » vr sep 13, 2013 21:06

Vol verbazing zit ik na een lange tijd hier te lezen over de herintreding van Mark. Ik had gehoopt dat de rallysport in de tijd wat volwassener was geworden, maar de zeiksnijers hier maken zich weer druk over het verkennen. Leuk om iemand weer welkom te heten. Nee, doen jullie goed mannen... met open armen wordt die weer binnengehaald... Waar een kleine sport groot in is... Maar we zijn er weer, dus lachen wordt het zowieso. We hebben er allemaal zin in en eerste, tweede, derde, vierde, zesde, tiende, honderdste... Maak allemaal geen fuck uit. We staan allemaal weer met een glimlach te doen wat we leuk vinden...
Armand

Berichtdoor JM Scooby » vr sep 13, 2013 21:15

Armand schreef:Vol verbazing zit ik na een lange tijd hier te lezen over de herintreding van Mark. Ik had gehoopt dat de rallysport in de tijd wat volwassener was geworden, maar de zeiksnijers hier maken zich weer druk over het verkennen. Leuk om iemand weer welkom te heten. Nee, doen jullie goed mannen... met open armen wordt die weer binnengehaald... Waar een kleine sport groot in is... Maar we zijn er weer, dus lachen wordt het zowieso. We hebben er allemaal zin in en eerste, tweede, derde, vierde, zesde, tiende, honderdste... Maak allemaal geen fuck uit. We staan allemaal weer met een glimlach te doen wat we leuk vinden...

+1

Vind het weer super en hoop dat er een goede klassering mag zijn!
Verders amen
JM Scooby

Berichtdoor Bartrallyfan » vr sep 13, 2013 21:16

Mooi!! dat jullie er veel plezier in hebben, Hebben wij ook van jullie terugkeer!!!!!!
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor redwitch100 » vr sep 13, 2013 21:23

Armand schreef:Vol verbazing zit ik na een lange tijd hier te lezen over de herintreding van Mark. Ik had gehoopt dat de rallysport in de tijd wat volwassener was geworden, maar de zeiksnijers hier maken zich weer druk over het verkennen. Leuk om iemand weer welkom te heten. Nee, doen jullie goed mannen... met open armen wordt die weer binnengehaald... Waar een kleine sport groot in is... Maar we zijn er weer, dus lachen wordt het zowieso. We hebben er allemaal zin in en eerste, tweede, derde, vierde, zesde, tiende, honderdste... Maak allemaal geen fuck uit. We staan allemaal weer met een glimlach te doen wat we leuk vinden...

wij zijn ook weer erg blij dat mark weer gaat rijden, we hebben hem gemist, en eindelijk weer eens iemand die lekker dwars gaat met een wrc.....dus media ga niet net achter een bosje zitten...een gewaarschuwd man telt voor 2...of vrouw
[/list]
redwitch100

Berichtdoor rally for ever » vr sep 13, 2013 21:57

Ook hier erg blij met de terugkeer van spektakelman v Eldik!!!
Ook nog eens met een van de mooiste WRC's ooit ( mijn mening, wil geen discussie uitlokken :wink: )!!
Zaterdag maar even goed plekje zoeken voor wat mooie plaatjes.....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor Trudie » vr sep 13, 2013 23:26

Ik ben het met jullie eens en weet je wat ik gaaf vind niet alleen de rentree van mark maar ook van meerdere rallyrijders.
Het was toch een mager startveld zo af en toe en ik hoop dan ook dat we dit in hengelo een beetje voort kunnen zetten en volgend jaar een mooi kampioenschap het hele jaar door.
Laatst bijgewerkt door Trudie op za sep 14, 2013 7:45, in totaal 1 keer bewerkt.
Trudie

Berichtdoor Damian » za sep 14, 2013 0:04

Veel azijnzeikerds hier op het forum ;)

Mark is een held en ben blij dat ie terug is!
Damian

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden