Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ganzebibze » zo sep 15, 2013 12:16

Focusfan schreef:
Sjeik1981 schreef:Vrijdag gebeurt wel veel m.n Zuna Notter is mooi, maar ja.. wordt natuurlijk latertje he! Start van Zuna Notter na 23.00 ff op tijdschema kijken is KP3 Om voor 2 proeven 2x2,5 uur te rijden??? Kun je beter voor de zaterdag gaan. FF langs de Mc Donalds in Holten die is vaak al om 8.00 los kom je langs (aan de A1) verder ken je het wel.

Dus op vrijdagavond KP 1 en 4 Luttenberg , kp 2 EN 5 dAARLE EN kp 3 EN 6 nOTTER !!
Op zaterdag KP 7 en 9 Holten, KP 8 en 10 Hellendoorn en verders ????
Luttenberg langer geworden= de öude lus"terug in rondkoers ??

kp 7 / 9 is mageleresch den ham
ganzebibze

Berichtdoor gert_vlieger » zo sep 15, 2013 12:52

Weersvoorspellingen lijken gunstiger te worden. Richting aankomend weekend droger en iets hogere temperaturen :D
gert_vlieger

Berichtdoor bjorntje » zo sep 15, 2013 12:59

gertveurink schreef:
Focusfan schreef:
Sjeik1981 schreef:Vrijdag gebeurt wel veel m.n Zuna Notter is mooi, maar ja.. wordt natuurlijk latertje he! Start van Zuna Notter na 23.00 ff op tijdschema kijken is KP3 Om voor 2 proeven 2x2,5 uur te rijden??? Kun je beter voor de zaterdag gaan. FF langs de Mc Donalds in Holten die is vaak al om 8.00 los kom je langs (aan de A1) verder ken je het wel.

Dus op vrijdagavond KP 1 en 4 Luttenberg , kp 2 EN 5 dAARLE EN kp 3 EN 6 nOTTER !!
Op zaterdag KP 7 en 9 Holten, KP 8 en 10 Hellendoorn en verders ????
Luttenberg langer geworden= de öude lus"terug in rondkoers ??

Ik zeg donderdag informatiepakketje kopen, weet je alles :-) !

dat is inderdaad fijn als je 20 min. ervan af woont maar niet voor iemand die weet ik hoe lang moet rijden, dus inderdaad heel makkelijk om hier op een forum wat te roepen.
bjorntje

Berichtdoor Eight_Gear » zo sep 15, 2013 13:04

Michel W. schreef:KP11 / 14 zal de nieuwe op de industrie in Almelo zijn, zie ook http://www.hellendoornrally.eu/2013/09/ ... -primeurs/

In dat geval zou die proef ca. 14% onverhard moeten hebben. Lijkt me meer logisch dat Almelo dan KP 12/15 is (0% onverhard) en KP11/14 Holten is (met dus 14 % onverhard).
Eight_Gear

Berichtdoor pedduhwick » zo sep 15, 2013 13:04

bjorntje schreef:@ kevin, vraag maar niet meer want die info krijg je toch niet, typisch nederlands weer

In Nederland kun je ook goed voorbereiden hoor, aan de hand van de kaarten van afgelopen jaren en het tijdschema/verkenschema welke in het reglement staat is het niet meer zo moeilijk.

Info zul je inderdaad, net wat je zegt, op het forum al niet krijgen en vind het meer dan terecht als ik naar de GTC rally ga (waar ik nog nooit ben geweest) loop ik toch ook niet te vragen waar de leuke punten zijn, als het je het punt niet leuk vindt loop je toch gewoon 100mtr door, elke proef, elke bocht heeft z'n uitdagingen voor rijder maar zeker ook als toeschouwer (niet negatief bedoelt!)..

Kom dus gewoon vrijdag/zaterdag deze kant op koop een infopakket bij de MC Donalds bij Holten en ga naar een publiekspunt heen, deze zijn niet voor niets opgenomen in de schema. :wink:
pedduhwick

Berichtdoor bjorntje » zo sep 15, 2013 13:29

pedduhwick schreef:
bjorntje schreef:@ kevin, vraag maar niet meer want die info krijg je toch niet, typisch nederlands weer

In Nederland kun je ook goed voorbereiden hoor, aan de hand van de kaarten van afgelopen jaren en het tijdschema/verkenschema welke in het reglement staat is het niet meer zo moeilijk.

Info zul je inderdaad, net wat je zegt, op het forum al niet krijgen en vind het meer dan terecht als ik naar de GTC rally ga (waar ik nog nooit ben geweest) loop ik toch ook niet te vragen waar de leuke punten zijn, als het je het punt niet leuk vindt loop je toch gewoon 100mtr door, elke proef, elke bocht heeft z'n uitdagingen voor rijder maar zeker ook als toeschouwer (niet negatief bedoelt!)..

Kom dus gewoon vrijdag/zaterdag deze kant op koop een infopakket bij de MC Donalds bij Holten en ga naar een publiekspunt heen, deze zijn niet voor niets opgenomen in de schema. :wink:

Publiekspunten gaan we bijna nooit heen, meestal saai en veelste druk met dagjesmensen. publiekspunten zijn er omdat er veel plaats is voor publiek daarom worden deze aangeven hopend dat veel volk daarheen trekt maar zeer, zeer zeker niet de mooiste punten, die liggen vaak op hele andere plekjes. ik zelf ga naar iedere rally in nederland en belgie en daarbij fotografeer ik ook en is het wel zo makkelijk om van te voren via kaarten en googlemaps alles na te lopen waar de mooie plekjes zijn, en daarbij vind niet iedereen het zelfde punt mooi, ieder zijn mening. ik zal er zelf zijn vanaf vrijdag met mijn vader en amuseren zullen we ons zeker weer, net zoals bij iedere andere rally.
bjorntje

Berichtdoor Broem broem » zo sep 15, 2013 13:31

Kan iemand me iets verklaren?
In de verkenningsschema staat vermeldt:

KP 11/14 7,6km
KP 12/15 7,9km
KP 13/16 11,6km

Op het tijdschema staat:
KP 11/14 13,5km
KP 12/15 10,9km
KP 13/16 7,3km

Viel me gewoon op :D.
Voor foto's kijk op:
www.gerbenslomp.weebly.com
Broem broem

Berichtdoor pedduhwick » zo sep 15, 2013 13:48

bjorntje schreef:
pedduhwick schreef:

Publiekspunten gaan we bijna nooit heen, meestal saai en veelste druk met dagjesmensen. publiekspunten zijn er omdat er veel plaats is voor publiek daarom worden deze aangeven hopend dat veel volk daarheen trekt maar zeer, zeer zeker niet de mooiste punten, die liggen vaak op hele andere plekjes. ik zelf ga naar iedere rally in nederland en belgie en daarbij fotografeer ik ook en is het wel zo makkelijk om van te voren via kaarten en googlemaps alles na te lopen waar de mooie plekjes zijn, en daarbij vind niet iedereen het zelfde punt mooi, ieder zijn mening. ik zal er zelf zijn vanaf vrijdag met mijn vader en amuseren zullen we ons zeker weer, net zoals bij iedere andere rally.

Jij weet dus onderhand de "mooie" punten ook wel, aan de hand van afgelopen jaren, maar ook als is het je 1ste keer ergens ook jij moet onderaan de ladder beginnen..

Dus vandaar de opmerking koop een pakketje kies een punt/publiekspunt uit als je de info hebt gekocht en rij daar heen als het niet wat is loop je 100mtr door of terug..

Aan de hand hiervan weet je volgend jaar al of je hier moet gaan staan ofniet, en je hebt de proeven/kaarten.
pedduhwick

Berichtdoor ZZR Fan » zo sep 15, 2013 13:59

Proef Holten is de Beuseberg?
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor patlip » zo sep 15, 2013 14:50

KP 11/14 7,6km
KP 12/15 7,9km
KP 13/16 11,6km

Op het tijdschema staat:
KP 11/14 13,5km
KP 12/15 10,9km
KP 13/16 7,3km

Volgens het bulletin N0.1 komt het aardig over één hoor
LIPSTICK stickers
patlip

Berichtdoor Broem broem » zo sep 15, 2013 14:59

patlip schreef:

KP 11/14 7,6km
KP 12/15 7,9km
KP 13/16 11,6km

Op het tijdschema staat:
KP 11/14 13,5km
KP 12/15 10,9km
KP 13/16 7,3km

Volgens het bulletin N0.1 komt het aardig over één hoor

Geen idee, het kopje met Bulletin opent hier niet.
De ene het ik uit het reglement gehaald en de andere uit het tijdschema.
Weet het verder ook niet.
Voor foto's kijk op:
www.gerbenslomp.weebly.com
Broem broem

Berichtdoor Michel W. » zo sep 15, 2013 15:13

Eight_Gear schreef:
Michel W. schreef:KP11 / 14 zal de nieuwe op de industrie in Almelo zijn, zie ook http://www.hellendoornrally.eu/2013/09/ ... -primeurs/

In dat geval zou die proef ca. 14% onverhard moeten hebben. Lijkt me meer logisch dat Almelo dan KP 12/15 is (0% onverhard) en KP11/14 Holten is (met dus 14 % onverhard).

Is wel logischer inderdaad, maar dan wijken de in het persbericht vermelde tijden nogal af.
Ben wel benieuwd hoe die proef eruit gaat zien. 't Is m'n achtertuin, dus ik kan tevoren wel verkennen (als fotograaf dan).
Groeten,
Michel
Camera: Fuji Finepix HS10
Michel W.

Berichtdoor Aeolus » zo sep 15, 2013 16:10

Weet iemand welke proeven de short rally rijdt?

De kp's hebben amdere nummers...dan de gewone...

Reinier
Aeolus

Berichtdoor Eight_Gear » zo sep 15, 2013 16:15

Aeolus schreef:Weet iemand welke proeven de short rally rijdt?

Reinier

Je kunt toch kijken naar de afstanden zoals die in het tijdschema staan en ze vervolgens vergelijken met de afstanden van de 'gewone' rally?
Eight_Gear

Berichtdoor Aeolus » zo sep 15, 2013 16:40

Eight_Gear schreef:
Aeolus schreef:Weet iemand welke proeven de short rally rijdt?

Reinier

Je kunt toch kijken naar de afstanden zoals die in het tijdschema staan en ze vervolgens vergelijken met de afstanden van de 'gewone' rally?

Oh ja goed idee!
Aeolus

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden