Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor klokje1983 » zo sep 15, 2013 16:52

De Mac donalds bij holten a1 is gewoon open.
De mac drive zit dicht voor de verbouwing maar het restaurant is gewoon open[/quote]
klokje1983

Berichtdoor klokje1983 » zo sep 15, 2013 17:03

Weet iemand toevallig of op zaterdag de proef bij den ham er weer bij zit?Deze zat er vorig jaar niet bij Dus ben wel benieuwd of hij er dit jaar weer bij zit
klokje1983

Berichtdoor TWENGELTJE » zo sep 15, 2013 17:33

klokje1983 schreef:Weet iemand toevallig of op zaterdag de proef bij den ham er weer bij zit?Deze zat er vorig jaar niet bij Dus ben wel benieuwd of hij er dit jaar weer bij zit

ja
TWENGELTJE

Berichtdoor redwitch100 » zo sep 15, 2013 17:36

bjorntje schreef:
pedduhwick schreef:
bjorntje schreef:@ kevin, vraag maar niet meer want die info krijg je toch niet, typisch nederlands weer

In Nederland kun je ook goed voorbereiden hoor, aan de hand van de kaarten van afgelopen jaren en het tijdschema/verkenschema welke in het reglement staat is het niet meer zo moeilijk.

Info zul je inderdaad, net wat je zegt, op het forum al niet krijgen en vind het meer dan terecht als ik naar de GTC rally ga (waar ik nog nooit ben geweest) loop ik toch ook niet te vragen waar de leuke punten zijn, als het je het punt niet leuk vindt loop je toch gewoon 100mtr door, elke proef, elke bocht heeft z'n uitdagingen voor rijder maar zeker ook als toeschouwer (niet negatief bedoelt!)..

he bjorn, hier in nederland is het anders dan in belgie, in belgie krijg je weken van te voren al de plannetjes en in nederland doen ze maar wat graag geheimzinnig, waar da goed voor is weet ik ook niet

Kom dus gewoon vrijdag/zaterdag deze kant op koop een infopakket bij de MC Donalds bij Holten en ga naar een publiekspunt heen, deze zijn niet voor niets opgenomen in de schema. :wink:

Publiekspunten gaan we bijna nooit heen, meestal saai en veelste druk met dagjesmensen. publiekspunten zijn er omdat er veel plaats is voor publiek daarom worden deze aangeven hopend dat veel volk daarheen trekt maar zeer, zeer zeker niet de mooiste punten, die liggen vaak op hele andere plekjes. ik zelf ga naar iedere rally in nederland en belgie en daarbij fotografeer ik ook en is het wel zo makkelijk om van te voren via kaarten en googlemaps alles na te lopen waar de mooie plekjes zijn, en daarbij vind niet iedereen het zelfde punt mooi, ieder zijn mening. ik zal er zelf zijn vanaf vrijdag met mijn vader en amuseren zullen we ons zeker weer, net zoals bij iedere andere rally.
[/list]
redwitch100

Berichtdoor redwitch100 » zo sep 15, 2013 17:37

bjorntje schreef:
pedduhwick schreef:
bjorntje schreef:@ kevin, vraag maar niet meer want die info krijg je toch niet, typisch nederlands weer

In Nederland kun je ook goed voorbereiden hoor, aan de hand van de kaarten van afgelopen jaren en het tijdschema/verkenschema welke in het reglement staat is het niet meer zo moeilijk.

Info zul je inderdaad, net wat je zegt, op het forum al niet krijgen en vind het meer dan terecht als ik naar de GTC rally ga (waar ik nog nooit ben geweest) loop ik toch ook niet te vragen waar de leuke punten zijn, als het je het punt niet leuk vindt loop je toch gewoon 100mtr door, elke proef, elke bocht heeft z'n uitdagingen voor rijder maar zeker ook als toeschouwer (niet negatief bedoelt!)..

he bjorn, hier in nederland is het anders dan in belgie, in belgie krijg je weken van te voren al de plannetjes en in nederland doen ze maar wat graag geheimzinnig, waar da goed voor is weet ik ook niet

Kom dus gewoon vrijdag/zaterdag deze kant op koop een infopakket bij de MC Donalds bij Holten en ga naar een publiekspunt heen, deze zijn niet voor niets opgenomen in de schema. :wink:

Publiekspunten gaan we bijna nooit heen, meestal saai en veelste druk met dagjesmensen. publiekspunten zijn er omdat er veel plaats is voor publiek daarom worden deze aangeven hopend dat veel volk daarheen trekt maar zeer, zeer zeker niet de mooiste punten, die liggen vaak op hele andere plekjes. ik zelf ga naar iedere rally in nederland en belgie en daarbij fotografeer ik ook en is het wel zo makkelijk om van te voren via kaarten en googlemaps alles na te lopen waar de mooie plekjes zijn, en daarbij vind niet iedereen het zelfde punt mooi, ieder zijn mening. ik zal er zelf zijn vanaf vrijdag met mijn vader en amuseren zullen we ons zeker weer, net zoals bij iedere andere rally.
[/list]
redwitch100

Berichtdoor aschoester » zo sep 15, 2013 17:56

Word mijn eerst keer naar de Hellendoorn Rally, word het info pakket ook verkocht bij het service terrein?
aschoester

Berichtdoor Mark Wielens » zo sep 15, 2013 18:05

YEP......meestal gelijk bij de ingang verkrijgbaar.

Vrijdagmiddag is Serviceterrein voor Publiek open vanaf 16.00 uur, en daar ook te koop.

Gr Mark
Mark Wielens

Berichtdoor aschoester » zo sep 15, 2013 18:12

Mark Wielens schreef:YEP......meestal gelijk bij de ingang verkrijgbaar.

Vrijdagmiddag is Serviceterrein voor Publiek open vanaf 16.00 uur, en daar ook te koop.

Gr Mark

Thanks Mark... Dat moet ik zaterdagochtend wel kunnen vinden dan ;-)
aschoester

Berichtdoor lennartrallypower » zo sep 15, 2013 18:25

aschoester schreef:
Mark Wielens schreef:YEP......meestal gelijk bij de ingang verkrijgbaar.

Gr Mark

Thanks Mark... Dat moet ik zaterdagochtend wel kunnen vinden dan ;-)

industrie in nijverdal vind je heel makkelijk ja. staat wel op de ANWB borden dus kan niet mis gaan
lennartrallypower

Berichtdoor rallyvidsreport » zo sep 15, 2013 18:59

Nou mensen wat een moeite om wat kaartjes door te sturen, dat jullie zo avontuurlijk zijn moet je zelf weten om alles daar te bekijken, ik ben iemand van zekerheid en wil graag van te voren plannen. en om 5 uur te gaan rijden om een infopakket vroegtijdig te halen doe ik niet. leven als student is tegenwoordig al duur genoeg denk ik zo...... gelukkig heb ik via pbs al meerde reacties gehad van mensen die willen helpen!! hierbij daar ook grote dank voor!!!
rallyvidsreport

Berichtdoor rallynieles » zo sep 15, 2013 19:53

rallyvidsreport schreef:Nou mensen wat een moeite om wat kaartjes door te sturen, dat jullie zo avontuurlijk zijn moet je zelf weten om alles daar te bekijken, ik ben iemand van zekerheid en wil graag van te voren plannen. en om 5 uur te gaan rijden om een infopakket vroegtijdig te halen doe ik niet. leven als student is tegenwoordig al duur genoeg denk ik zo...... gelukkig heb ik via pbs al meerde reacties gehad van mensen die willen helpen!! hierbij daar ook grote dank voor!!!

5 uur rijden dan neem je een rare route ga je via de afsluitdijk ofzo.
rallynieles

Berichtdoor rallynieles » zo sep 15, 2013 19:54

rallyvidsreport schreef:Nou mensen wat een moeite om wat kaartjes door te sturen, dat jullie zo avontuurlijk zijn moet je zelf weten om alles daar te bekijken, ik ben iemand van zekerheid en wil graag van te voren plannen. en om 5 uur te gaan rijden om een infopakket vroegtijdig te halen doe ik niet. leven als student is tegenwoordig al duur genoeg denk ik zo...... gelukkig heb ik via pbs al meerde reacties gehad van mensen die willen helpen!! hierbij daar ook grote dank voor!!!

rallynieles

Berichtdoor gertveurink » zo sep 15, 2013 19:56

rallynieles schreef:

Binnen 2 uur en 15 minuten ben je er. Met 5 uur ben je dus weer thuis en dan heb je onderweg nog een keer tijd om te stoppen bij de McDonald's
gertveurink

Berichtdoor rallyvidsreport » zo sep 15, 2013 20:05

rallynieles schreef:

2,5 heen en 2,5 terug is 5 zo bedoelde ik het
rallyvidsreport

Berichtdoor Gerholt » zo sep 15, 2013 20:34

rallyvidsreport schreef:
rallynieles schreef:

2,5 heen en 2,5 terug is 5 zo bedoelde ik het

Neem je een trekkershut voor weing op camping de Noetselerberg in Nijverdal.
Heb je ook meteen tijd om een pakket te kopen.
Gerholt

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden