Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
A en P Rally Jan schreef:er is flink gesleuteld aan de kp magelereshMazzo schreef:Aeolus schreef:Als ik het goed bergepen heb is de eerste KP opzaterdag Mageler Esch?
Reinier
Even de app downloaden daar staan de namen van de proeven in het tijdschema...
official29111 schreef:Word mijn eerste Hellendoorn sinds jaren die ik als toeschouwer bezoek ipv als official. Moet dus weer net als vroeger pakketje kopen en planning maken. Weer eens wat anders dan de hele dag bezig met hooguit twee kp's heb d'r zin an
henk schreef:A en P Rally Jan schreef:dat zie je wel als je het inhfopakket koopt.....Aeolus schreef:A en P Rally Jan schreef:er is flink gesleuteld aan de kp magelereshMazzo schreef:Aeolus schreef:Als ik het goed bergepen heb is de eerste KP opzaterdag Mageler Esch?
Reinier
Vertel?
tov vorig jaar?
Reinier
zeg dan niks......
TWENGELTJE schreef:official29111 schreef:Word mijn eerste Hellendoorn sinds jaren die ik als toeschouwer bezoek ipv als official. Moet dus weer net als vroeger pakketje kopen en planning maken. Weer eens wat anders dan de hele dag bezig met hooguit twee kp's heb d'r zin an
Je mag je rustig weer aanmelden Han
klokje1983 schreef:Weet iemand of dat stukje onverhard op kp notter waar van loon er vorig jaar af is gegaan er dit jaar weer in zit?
official29111 schreef:TWENGELTJE schreef:official29111 schreef:Word mijn eerste Hellendoorn sinds jaren die ik als toeschouwer bezoek ipv als official. Moet dus weer net als vroeger pakketje kopen en planning maken. Weer eens wat anders dan de hele dag bezig met hooguit twee kp's heb d'r zin an
Je mag je rustig weer aanmelden Han
Zeg nooit nooit Engelbert. Maar nu ff niet. Missch moet ik gewoon van club veranderen. Weet jij nog een goeie officialclub ergens in twente.........?
Berto schreef:klokje1983 schreef:Weet iemand of dat stukje onverhard op kp notter waar van loon er vorig jaar af is gegaan er dit jaar weer in zit?
Zit er niet in
je bedoelt Ypelo denk ik i.v.m. aanleg van leidingen?Berto schreef:A en P Rally Jan schreef:er is flink gesleuteld aan de kp magelereshMazzo schreef:Aeolus schreef:Als ik het goed bergepen heb is de eerste KP opzaterdag Mageler Esch?
Reinier
Dat valt nog wel mee.
Er is een proef waar meer gesleuteld is.
Niet zomaar overigens, het moest, wel jammer dat er uitdagende stukken onverhard uit zijn.
Focusfan schreef:Berto schreef:klokje1983 schreef:Weet iemand of dat stukje onverhard op kp notter waar van loon er vorig jaar af is gegaan er dit jaar weer in zit?
Zit er niet in
Nemen ze nu ietsje verderop die haarspeld of is de ronde er helemaal uit ??
Was altijd een mooi punt !!
A en P Rally Jan schreef:je bedoelt Ypelo denk ik i.v.m. aanleg van leidingen?Berto schreef:A en P Rally Jan schreef:er is flink gesleuteld aan de kp magelereshMazzo schreef:Aeolus schreef:Als ik het goed bergepen heb is de eerste KP opzaterdag Mageler Esch?
Reinier
Dat valt nog wel mee.
Niet zomaar overigens, het moest, wel jammer dat er uitdagende stukken onverhard uit zijn.
alleen dat stukkie door het bos toch,rest toch gelijk als vorig jaar als ik me niet vergis.....Berto schreef:A en P Rally Jan schreef:je bedoelt Ypelo denk ik i.v.m. aanleg van leidingen?[/quote.Berto schreef:A en P Rally Jan schreef:er is flink gesleuteld aan de kp magelereshMazzo schreef:Aeolus schreef:Als ik het goed bergepen heb is de eerste KP opzaterdag Mageler Esch?
Reinier
Dat valt nog wel mee.
Nee Notter, ivm grond sanering
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten