Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Focusfan » zo sep 22, 2013 13:29

Sjeik1981 schreef:
Paperclip schreef:Wat een ellendige drukte op het industrieterrein bij almelo. het staat 5 of 6 rijen dik bij de hairpin en een alternatief punt is te voet niet te bereiken. Voor mij persoonlijk een heel grote domper want heb zojuist een drie kwartier gelopen voor niks. hier kom ik sowieso nooit meer. dat heb ik ervan geleerd

Heerlijk rustig op KP Ypelo gestaan, heerlijk. Voor mij mag iedereen lekker hutje op mutje staan op die Industrie proeven. Kan ik lekker de buitenproeven bekijken, maar ff zonder gekheid, heb het zelf zien aankomen. A vanwege het feit dat Hengelo Zuid ook altijd super druk is. B: in het programmaboekje stond de P-plek. ff logisch kijken op kaartje had je al kunnen incalculeren dat het een stukkie lopen was!

Wij hebben deze proef ook bewust links laten liggen!! 1ste keer, 1ste proef van bouclé, dus alles naar Almelo !! Kaartje ook bekeken en had mijn bedenkingen al !! Nee, lekker relax eerst Den Ham, toen Hellendoorn en daarna 2 x Ypelo op verschillende ( en ook nog mooie )punten !! Vrijdag-avond 2 x Luttenberg gezien !! Super mooie rally gehad !!
Focusfan

Berichtdoor Loabarg » zo sep 22, 2013 13:37

rvgrally schreef:Ach ja... al het lint werk was gewoon waardeloos... waar ik mocht staan voelde ik me niet veilig en waar ik niet mocht staan kon niks gebeuren. (En dat lag niet aanmijn mening maar iedereen/ toeschouwers vondem dat) Maar goed geen probleem gewoon in de aangegeven " veilige" gebied een stuk verder naar achteren gaan staan en ge staat gewoon relaxd met een hoop meer overzicht. Kortom, alles was goed.

@Ralph, je zult ook weten dat het linten volgens veiligheidsplan moet geschieden, daarna gaan de 000 en 00 er nog over voor visuele check en Eric Noort namens KNAF. Als dat allemaal goedgekeurd wordt dan kunnen we gaan rijden. Dat je je dan niet veilig voelt is je keuze om elders te gaan staan prima, deed iedereen dat maar. Ook in het dagelijkse leven maak je die je keuze door b.v. veilig te rijden in een auto en daar maken bestuurders de keuze door dik oranje of rood te rijden terwijl de andere netjes stopt.
EN ja waar jij denkt veilig te staan denkt de organisatie misschien wel van niet omdat je bv. moet oversteken en dan naar plekken kunt die ook niet veilig zijn.
Loabarg

Berichtdoor MartijnB » zo sep 22, 2013 13:38

Sjeik1981 schreef:mag ik de conclusie trekken dat almelo kp een flop was. Hoorde op delta fm intervieuw met frank en die vind de kp ook niet veel soeps. Hij zei: "vooraf op papier zag t er super mooi uit, maar in t echt niets. Op de publiekspunten was t zo smal dat driften niet echt mogelijk was."

Industrie proeven zijn vooral bedoeld om toegang te heffen. Vips te plaatsten. En mogelijkheden voor sponsors te creeren.

Voor publiek is dit geweldig. Maar probleem blijft met dit soort proeven dat je heel veel publiek hebt op een relatief kleine ruimte. Met vrij weinig officials.

En vooral dat laatste wil nog wel eens tot wat problemen leiden
MartijnB

Berichtdoor pedduhwick » zo sep 22, 2013 13:50

redwitch100 schreef:
henk schreef:Wat noem jij totall loss?
"Alleen" waterschade of ook schade door de impact?

dubbel toe...dus total los

Hier nog een foto dat hij door Wolves op de bergingswagen wordt gesleept.

http://twitter.com/JSFoto2008/status/38 ... 28/photo/1

Bron: JSfoto.eu twitteraccount
pedduhwick

Berichtdoor Focusfan » zo sep 22, 2013 14:20

Holkers schreef:Denk dat het financieel voor de organisatie wel een mooie proef was.

Misschien wel een "must" in deze donkere tijden inzake sponsoring!! Organisatie kost veel geld voor een dergelijk evenement en dan zul je soms keuzes moeten maken, die voor de een "beter"zijn dan voor de änder"!! Echter, keuze genoeg in Hellendoorn , dus voor elk wat wils !! En als je dan alleen infopakket en 1 betaalde proef als publiek-inkomsten hebt, en je wilt daar aan vasthouden, dan zul je alternatieven moeten zoeken wat geld oplevert !!
Focusfan

Berichtdoor pedduhwick » zo sep 22, 2013 15:26

"Kleinjan nauwelijks onder de indruk van crash in Hellendoorn Rally" - http://t.co/7E4iH88RqI

Bron: Rtv Oost Sport

Gelukkig!
pedduhwick

Berichtdoor Mazzo » zo sep 22, 2013 15:26

Sanderboy schreef:leuke rally gehad !

ook mijn complimenten voor de officials bij schuilenburg bij het hondenveld.
jullie deden het leuk.

Mooi hoe ze het met behulp van het publiek, dat ettertje achter het lint kregen... Hulde
Mazzo

Berichtdoor rallyfanam » zo sep 22, 2013 17:40

De proeven op zaterdag waren erg mooi.
We hadden 1e keer Almelo links moeten laten liggen.
Kleinjan wel gezien wat een mooie Porsche met dwarse actie!
vervolgens 2 keer laatste proef.
t;leek wel of iedereen al naar huis was zo rustig.
heb echt genoten en officials deden echt hun werk ben trots op jullie :wink:
rallyfanam

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo sep 22, 2013 19:10

rallyfanam schreef:De proeven op zaterdag waren erg mooi.

nou op kp 7 industrie was het toch anders met de officials.
In de laatste bocht voor de rondkoers/finis stonden 3 officials al hangend spelend met mobiel terwel er niemand bij de oversteek plaats stond.
Ze moeten ze gewoon verbieden om met de telefoon te spelen of foto's te maken. Hebben ze nog niet genoeg leergeld betaald.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Loabarg » zo sep 22, 2013 19:22

V.D.G Rally team schreef:
rallyfanam schreef:De proeven op zaterdag waren erg mooi.

nou op kp 7 industrie was het toch anders met de officials.
In de laatste bocht voor de rondkoers/finis stonden 3 officials al hangend spelend met mobiel terwel er niemand bij de oversteek plaats stond.
Ze moeten ze gewoon verbieden om met de telefoon te spelen of foto's te maken. Hebben ze nog niet genoeg leergeld betaald.

welk leergeld bedoel je?
Loabarg

Berichtdoor Berto » zo sep 22, 2013 19:38

Holkers schreef:Denk dat het financieel voor de organisatie wel een mooie proef was.

Dat heb je niet goed, het was namelijk geen betaalde proef, iedereen kon er vrij heen.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Campos » zo sep 22, 2013 19:47

Berto schreef:

Dat heb je niet goed, het was namelijk geen betaalde proef, iedereen kon er vrij heen.

Geld hoeft niet per sé vanuit publiek te komen :wink:
Campos

Berichtdoor Holkers » zo sep 22, 2013 19:49

Precies. Ik kan me zo voorstellen dat, als je bij v Merksteijn over het terrein gaat rijden, daar ook wat tegenover mag staan. Kan het fout hebben, maar 'voor wat, hoort wat'
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor TvD » zo sep 22, 2013 19:51

pedduhwick schreef:"Kleinjan nauwelijks onder de indruk van crash in Hellendoorn Rally" - http://t.co/7E4iH88RqI

Bron: Rtv Oost Sport

Gelukkig!

Dank voor die link...;) tijd om een factuur naar RTV Oost te sturen voor het (ongevraagd) gebruiken van mijn foto van Kleinjan (nota bene van de Tank-S uit 2008!). :roll:
Kijk ook eens op www.rallyfotos.nl
TvD

Berichtdoor Jaccoooo » zo sep 22, 2013 19:55

op het gele bandje voor het servicepark stond ook proef Almelo
Jaccoooo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden