Sjeik1981 schreef:Paperclip schreef:Wat een ellendige drukte op het industrieterrein bij almelo. het staat 5 of 6 rijen dik bij de hairpin en een alternatief punt is te voet niet te bereiken. Voor mij persoonlijk een heel grote domper want heb zojuist een drie kwartier gelopen voor niks. hier kom ik sowieso nooit meer. dat heb ik ervan geleerd
Heerlijk rustig op KP Ypelo gestaan, heerlijk. Voor mij mag iedereen lekker hutje op mutje staan op die Industrie proeven. Kan ik lekker de buitenproeven bekijken, maar ff zonder gekheid, heb het zelf zien aankomen. A vanwege het feit dat Hengelo Zuid ook altijd super druk is. B: in het programmaboekje stond de P-plek. ff logisch kijken op kaartje had je al kunnen incalculeren dat het een stukkie lopen was!
Wij hebben deze proef ook bewust links laten liggen!! 1ste keer, 1ste proef van bouclé, dus alles naar Almelo !! Kaartje ook bekeken en had mijn bedenkingen al !! Nee, lekker relax eerst Den Ham, toen Hellendoorn en daarna 2 x Ypelo op verschillende ( en ook nog mooie )punten !! Vrijdag-avond 2 x Luttenberg gezien !! Super mooie rally gehad !!