Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
voor jullie dan een voordeel Erikjan dan is het mooi rustig daar!!!!!erikjan schreef:jammer dat Loeb in de Condroz start, daardoor zal een deel van de bezoekers naar Belgie gaan denk ik...
blufje schreef:Toch iemand die voor hengelo kiest, Hermen Kobus. Toch mooi! Nog even andere vraag, heeft Dennis Kuipers nog kans op titel, zo ja lijkt me dat een mooi gevecht worden me de Jong.
Boes schreef:blufje schreef:Toch iemand die voor hengelo kiest, Hermen Kobus. Toch mooi! Nog even andere vraag, heeft Dennis Kuipers nog kans op titel, zo ja lijkt me dat een mooi gevecht worden me de Jong.
Nee. Tenminste, reglementair niet volgens mij. Je moet aan alle Nederlandse en 2 buitenlandse wedstrijden hebben deelgenomen. En aangezien Dennis de ELE en de GTC niet gereden heeft komt hij niet in aanmerking voor de titel, ook al zou hij meer punten halen dan Bob de Jong (wat heel goed zou kunnen als hij naar Hengelo komt.)
Volgens mij is dit ook al eens ter sprake gekomen in het topic van Hellendoorn.
hoe bedoel je dit????TWENGELTJE schreef:Heeft het nut om naar een oneman show te kijken als er geen tegenstand is
A en P Rally Jan schreef:hoe bedoel je dit????TWENGELTJE schreef:Heeft het nut om naar een oneman show te kijken als er geen tegenstand is
Boes schreef:blufje schreef:Toch iemand die voor hengelo kiest, Hermen Kobus. Toch mooi! Nog even andere vraag, heeft Dennis Kuipers nog kans op titel, zo ja lijkt me dat een mooi gevecht worden me de Jong.
Nee. Tenminste, reglementair niet volgens mij. Je moet aan alle Nederlandse en 2 buitenlandse wedstrijden hebben deelgenomen. En aangezien Dennis de ELE en de GTC niet gereden heeft komt hij niet in aanmerking voor de titel, ook al zou hij meer punten halen dan Bob de Jong (wat heel goed zou kunnen als hij naar Hengelo komt.)
maar de rally zelf ,geweldige proeven altijd een super sfeer langs de proeven ,en wat er verder nog bijkomt aan rijders dat word zekers nog een geweldige wedstrijd al steekt loeb daar dan misschien boven uit,dan word het zeker weten genieten.TWENGELTJE schreef:A en P Rally Jan schreef:hoe bedoel je dit????TWENGELTJE schreef:Heeft het nut om naar een oneman show te kijken als er geen tegenstand is
Omdat de belgische top de centjes al op heeft dus er niemand bij loeb in de buurt komt ook al heeft hij er misschien nooit gereden tenzij neuville nog mee doet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten