Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:Waarom weten we toch altijd een discussie op te zetten wat niets met het topic te maken heeft.
je hebt helemaal gelijk, ik hoop dat de WRC nog komen op de startlijst maar het duurt nog wel even voordat de rally begint!erikjan schreef:TWENGELTJE schreef:Waarom weten we toch altijd een discussie op te zetten wat niets met het topic te maken heeft.
helemaal met je eens !
back on topic, over 3 weken gaan we weer genieten van de traditionele seizoensafsluiter in herfstachtig Twente !!
Sanderboy schreef:ook leuk ja!! , maar doe mij ger haverkate , jan nijhof , wolves , braunius , poortman , meijers oftewel de BRC maar
Brc is ook mooi ja een divers deelnemers veld is altijd mooi!Sjeik1981 schreef:Nou in Hellendoorn hebben wee ook genoeg??? (nooit genoeg) maar ook veel BRCS gezien, Dus ja..... allebei dan maar. Wat me wel altijd opvalt is dat iedereen ophef levert over het feit dat iedereen WRC`s wil zien. Doe mij maar dit doe mij maar dat, maar vervolgens in de week nadien zie je de fototopics en voor overgrote deel wel foto`s van de WRC`s. Ik geniet van zowel de WRC`s en hoop op veel, en de achterwielaandrijvers.
erikjan schreef:voor het publiek op KP Diamantstaat: de vaste snackbar bij de Skoda garage is onlangs verdwenen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten