Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallyvidsreport schreef:klopt ja haha heb zelf nog geen eigen auto zegmaar die is dus van me moeder en die heeft liever nog niet dat ik belgie ga atans ''zoon'' eind snappie hoe graag ik zelf ook zal willen, maar dat terzijde ik ga er ales aan doen om er te komen haha en anders maar gewoon hengelo.
loeb zal nog wat meerdere kleine rallys gaan rijden toch?
met kleinere rallys bedoelde ik geen wk wedstrijden haha, sorry voor het misverstand...Wim schreef:rallyvidsreport schreef:klopt ja haha heb zelf nog geen eigen auto zegmaar die is dus van me moeder en die heeft liever nog niet dat ik belgie ga atans ''zoon'' eind snappie hoe graag ik zelf ook zal willen, maar dat terzijde ik ga er ales aan doen om er te komen haha en anders maar gewoon hengelo.
loeb zal nog wat meerdere kleine rallys gaan rijden toch?
De Condroz een kleine rally? Dan bestaan er geen grote rally's meer, want in het WK zijn er wedstrijden waar nauwelijks 30 deelnemers starten. Elk jaar staan er in de Condroz +150 deelnemers aan de start en het is voor vele Belgen en zelfs voor sommige Nederlanders, vraag maar aan Hein Jonkers bijvoorbeeld, de mooiste Belgische rally van het jaar.
Mark Wielens schreef:2rallyman1 schreef:MartijnS schreef:Heb het niet echt gevolgd, maar volgens mij mag je al blij zijn als een van de drie van Loix, Neuville of Duval aan de start verschijnt?
Mini wrc.. Gordon... rijder: mister D??
gerard schreef:Mark Wielens schreef:2rallyman1 schreef:MartijnS schreef:Heb het niet echt gevolgd, maar volgens mij mag je al blij zijn als een van de drie van Loix, Neuville of Duval aan de start verschijnt?
Mini wrc.. Gordon... rijder: mister D??
Duval.....
gr. Mark.[/quote
Nee Sebastian Loeb start in België dus spektakel genoeg.
gerard
Thibaud schreef:Loeb - DS3 WRC
Matton - Xsara WRC
Grooten - Xsara WRC
Jullien - Mini WRC
Hansen - 307 WRC
Bonjean - Fabia WRC
Princen - Impreza WRC
Van Woensel - Impreza WRC
Verschueren - Polo S2000
Deferm - 207 S2000
Vanneste - 207 S2000
Cherain - Fiesta R5 GAAF!!! (....als dit de rijder is die normaal met een megane reed)
Serderidis - Fiesta R5
Loix komt zeker, maar wagen is nog niet bekend.
En nog paar andere top wagens aan de start
Weinig kans op Neuville,Duval, Casier, of Snijers.
Holkers schreef:Goh? Geen Duval, Snijers of Neuville?
Overigens, welke straftijd geven ze Loeb vooraf? Minuut of 5 om het spannend te houden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten