gertveurink schreef:Startlijst staat inmiddels ook online. Bas van Kamperdijk weer aan de start met de ford focus Wrc
Ook meldt RR nu op Facebook dat PvM jr. aan de start staat en wel met de Ford Fiesta R2 waar normaliter Maikel Heijdens mee rijdt.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gertveurink schreef:Startlijst staat inmiddels ook online. Bas van Kamperdijk weer aan de start met de ford focus Wrc
Sjeik1981 schreef:Altijd die flauwe opmerking over kopen kopen kopen
erikjan schreef:da's de charme van rallysport !
als sinds ik de sport volg (sinds halverwege de jaren tachtig) koop ik een info-pakketje, in combinatie met een eigen kaart en/of stratenboek (ik ben uit de jaren zestig...) zelf je route zoeken
zelfs zonder domdom
Broem broem schreef:Volgens rallyreport gaat het gerucht rond dat een top 10 rijder forfait geeft, wie zou het zijn?
pedduhwick schreef:Broem broem schreef:Volgens rallyreport gaat het gerucht rond dat een top 10 rijder forfait geeft, wie zou het zijn?
Denk dan van Kamperdijk staat namelijk wel op de lijst maar schijnt zelf van niets te weten..
Broem broem schreef:Volgens rallyreport gaat het gerucht rond dat een top 10 rijder forfait geeft, wie zou het zijn?
TWENGELTJE schreef:pedduhwick schreef:Broem broem schreef:Volgens rallyreport gaat het gerucht rond dat een top 10 rijder forfait geeft, wie zou het zijn?
Denk dan van Kamperdijk staat namelijk wel op de lijst maar schijnt zelf van niets te weten..
En ook bij weverssport weten ze van niks
zou op zich jammer zijn dat die niet rijd, dan gaat de strijd denk tussen 4 rijders.TWENGELTJE schreef:pedduhwick schreef:Broem broem schreef:Volgens rallyreport gaat het gerucht rond dat een top 10 rijder forfait geeft, wie zou het zijn?
En ook bij weverssport weten ze van niks
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten