Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
joostkusters wrote:
ik lees net dat er een jongen van 10 jaar in de x wagen in amsterdam mee rijd, ik vind dat niet kunnen.
Als hier iets mee gebeurt hebben we echt stront aan de knikker.
dat een organisatie dat toestaat.
graag jullie mening
rallygroet
joost
wolter wrote:
Dat is toch hartstikke mooi voor kinderen (en volwassenen)? De ouders/voogden zullen uiteraard wel iets moeten ondertekenen, dus stront aan de knikker zal je niet zo snel hebben mocht er iets gebeuren...
Wolter
Holkers wrote:wolter wrote:
Dat is toch hartstikke mooi voor kinderen (en volwassenen)? De ouders/voogden zullen uiteraard wel iets moeten ondertekenen, dus stront aan de knikker zal je niet zo snel hebben mocht er iets gebeuren...
Wolter
V.D.G Rally team wrote:Holkers wrote:wolter wrote:
Wolter
Wil nog steeds niet zeggen dat het mag.
Een toestemming van een ouder staat niet boven de wet.
Dat de knaff dit goed keurd ???
Rico van der Pol wrote:
En over het voor inzitten bij autos op de openbareweg hoe zit het met een grijs kenteken auto met 2 zitplaatsen??
vr.gr. Rico van der Pol
werner wrote:Rico van der Pol wrote:
En over het voor inzitten bij autos op de openbareweg hoe zit het met een grijs kenteken auto met 2 zitplaatsen??
vr.gr. Rico van der Pol
Daar mogen geen kinderen in.
Holkers wrote:werner wrote:Rico van der Pol wrote:
vr.gr. Rico van der Pol
Daar mogen geen kinderen in.
daar hebben ze nou de kinderzitjes voor.
Maar waar we ons druk om maken. dat lijkt me wel logisch. Stel dat er wat gebeurt, wat dan? ik zie de krantekop al. '10 jarig jongetje gewond in rallyauto'.
En ja, de WET ja, die moet je volgen, ook in dit soort gevallen, zeker in dit soort gevallen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast