franky wrote:
waarom geen rally in kinderwagens?
Wat denk je wat dat kost?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
franky wrote:
mantaboy wrote:franky wrote:
Wat denk je wat dat kost?
werner wrote:
Die zijn van zichzelf toch al glad?
Steven wrote:werner wrote:
Die van ons heeft gravel-banden.
mantaboy wrote:Steven wrote:werner wrote:
Die van ons heeft gravel-banden.
Zijn er nog geen burnouts dan?![]()
franky wrote:
turboboost wrote:
Als je de meeste rijders/navigatoren ziet zitten met een big smile op zijn/ haar face heb je volgens mij ook (grote) kinderen in de auto zitten![]()
maar goed, lijkt me niet echt verstandig. Ben benieuwd wat de verzekeringsmaatschappij er van zegt. ??
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.turboboost wrote:
Ik zie trouwens net dat het de X wagen betreft, dus ze zullen het wel rustig aan doen, lijkt me.
SylviaBos wrote:turboboost wrote:
Als je de meeste rijders/navigatoren ziet zitten met een big smile op zijn/ haar face heb je volgens mij ook (grote) kinderen in de auto zitten![]()
maar goed, lijkt me niet echt verstandig. Ben benieuwd wat de verzekeringsmaatschappij er van zegt. ??
Wat zou de verzekerings maatschappij moeten zeggen dan........ik denk dat we beter dit onderwerp aan de desbetreffende ouders kunnen laten. Er zijn er ook die 10 jarige dochters op een paard laten rijden, net of dat lekker veilig is.
Kwa verzekering: een skateboardend kind loopt meer risico dan een in een goede rally stoel ingesnoerd kind...dan heb ik het nog niet over die mannekes die hier als achterlijken door de straat rijden als heuse hellsbengels op een snorfiets..., er zijn erbij die 's nachts nog niet eens droog zijn, dat is wettelijk ook verboden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast