Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pipo wrote:
Ik hoop dat wij volgende week in belgie bevooraad worden !
steven wrote:
En deze editie ziet er niet alleen super uit, ook inhoudelijk is het goed voor elkaar !
extaxi wrote:steven wrote:
En deze editie ziet er niet alleen super uit, ook inhoudelijk is het goed voor elkaar !
Inderdaad!! Misschien wel de beste RallyXS sinds het bestaan! Heb 'm ff snel door zitten bladeren maar ziet er echt heel goed uit.
Steven wrote:extaxi wrote:steven wrote:
Inderdaad!! Misschien wel de beste RallyXS sinds het bestaan! Heb 'm ff snel door zitten bladeren maar ziet er echt heel goed uit.
Ik heb trouwens het vermoeden dat de verklaring voor deze kwaliteit in de colofon te vinden is.
armand wrote:
Inderdaad Steven, er zijn wat wisselingen van de wacht geweest zullen we maar zeggen. We zijn blij dat Walter onze gelederen is komen versterken. We hebben Walter tot hoofdredacteur gebombardeerd en is de motor achter de bekende site. Ik ben ook zeer tevereden met het resultaat. Het heeft even tijd nodig gehad om de juiste poppetjes op zijn plek te krijgen. Ondanks dat wij niet het magazine zijn met het hete nieuws, zie ik ook vooruitgang in onze Nederlandse verslaggeving. We blijven ons best doen met zijn allen om iedereen wat te lezen te geven....
Armand
nkroeze schreef:De nieuwe lag vanmorgen op de deurmat, en zo snel even doorgebladerd te hebben ziet hij er netjes uit. Wel ontzettende pech met de timing van het verhaal over Peter helaas.......
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast