Hey,
Ik ben bezig met een website aan het bouwen over mijn rally memorabilia verzameling,
En in hoofdzaak komen daar foto's van al mijn NL en BE rallyteam kaarten op te staan.
Dus een scan van iedere kaart met daarbij de namen van de rijders en de betrefte rally vermeld bij de kaart.
Nu heb ik bijna alle info compleet, maar sommige zijn nog onduidelijk en niet van alle info voorzien.
Van NL heb ik ze bijna allemaal info compleet op 2 na en van Belgie moet ik er nog een aantal.
Nu hoop ik dat jullie mij met de nodige ontbrekende info kunnen helpen a.u.b.
Ik zal eerst alleen even de 2 NL team kaarten hier posten en later de BE kaarten.
RIJDERS: Ap de Boer & Bob van Ingen - Opel Kadett E GSI /
zoek ik naar jaartal en rallyHet is zo ie zo een Duitse rally in eind 80tig of begin 90tig
RIJDERS: Piet van Hoof & Joost Verbeek - Mitsubishi Lancer EVO IV /
zoek ik naar jaartal en rallyDe kaart is zo ie zo uit 2002 of 2003, Maar de rallyschild en sponsors zijn weg gephotospod dus lastig te vinden zo,
Ik denk wel dat het een Belgisch rally evenement is, Maar welke heeft hij daar in 2002 of 2003 gereden (met nr.4)
Nou ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen om de site zo goed en veel mogelijk van de juiste info te voorzien
De site gaat overigens vanavond online!! Dus dan meld ik dat ook even hier met een link naar de site!
Bedankt, ...........Greets Ferry, ...