Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
BDIV wrote:
Is allemaal goed en wel een Porsche cup. Maar je kan toch maar aan kleinere wedstrijden starten met deze wagens !!! Aangezien het F.I.A. regelment die wagens niet aan EUR of WK proeven laat deelnemen. Voor Een firma als Future world, is dat puur uit noodzaak om commerciele redens. Ik schat dat er hooguit twee van die wagens zullen rijden volgend jaar.
mantaboy wrote:BDIV wrote:
Is allemaal goed en wel een Porsche cup. Maar je kan toch maar aan kleinere wedstrijden starten met deze wagens !!! Aangezien het F.I.A. regelment die wagens niet aan EUR of WK proeven laat deelnemen. Voor Een firma als Future world, is dat puur uit noodzaak om commerciele redens. Ik schat dat er hooguit twee van die wagens zullen rijden volgend jaar.
Waar maak jij uit op de N-GT wagens niet in grotere wedstrijden mogen starten? Ze zijn Groep N en die mogen toch in bijvoorbeeld Ieper starten?
steven wrote:mantaboy wrote:BDIV wrote:
Waar maak jij uit op de N-GT wagens niet in grotere wedstrijden mogen starten? Ze zijn Groep N en die mogen toch in bijvoorbeeld Ieper starten?
Nee, ze zijn niet grN. Kijk alleen maar naar de cilinderinhoud.
mantaboy wrote:steven wrote:mantaboy wrote:BDIV wrote:
Nee, ze zijn niet grN. Kijk alleen maar naar de cilinderinhoud.
Klopt het dan niet dat de FIA sinds dit jaar deze klasse toestaat in de rallysport?
turboboost wrote:
Runningcosts?
Lijkt me wel een erg dure cup!
FIRE wrote:turboboost wrote:
Runningcosts?
Huurprijs ongeveer 35.000 € per weekend
Sevius Rulez!! wrote:Steven wrote:FIRE wrote:turboboost wrote:
Runningcosts?
Huurprijs ongeveer 35.000 € per weekend
Da's geen geld; Da's maar, eh, een huis voor een heel seizoen.
Bouw je een Badkamer en koelkast in, ga je in je auto wonuh!
[Edited by Sevius Rulez!! on 09-09-2004 at 06:47 PM GMT]
Sevius Rulez!! wrote:Patmeister wrote:
Ziet er wel stak uit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten