door kraats » vr mei 09, 2014 16:25
Zojuist ook even in het gebied geweest. Ik heb dan niet de hele proeven gereden, omdat we nu geen overdadig veel overlast teweeg moeten brengen.
Maar het is er relatief druk met deelnemers die ik gezien heb.
Ik vind de proeven wel leuk gevonden maar ik begrijp niet waarom een beginnend organisator zoveel risico op zijn nek haalt.
De stukken onverhard (die ik net gezien heb) liggen er heel erg slecht bij en tijdens de verkenningen ontstaan vermoedelijk de eerste problemen al.
We gaan zeker stukken onverhard missen morgen, althans dat lijkt mij een verstandige keuze.
Dit zijn de stukken onverhard die ook overwogen zijn geweest voor de Nederland rally maar waarvan het risico te hoog ingeschat werd. In hokjes denken en nieuwe dingen doen is iets wat alle andere organisatoren schijnbaar verkeerd doen, maar we zullen zien waarin dit dan gaat resulteren.
Nu de betere technische stukken er uit gehaald zijn en mogelijk een deel van het onverhard onbegaanbaar gaat worden denk ik dat er niet veel over blijft.
Wel voor de vele beginnende rijders die eerst 2 sprints moeten rijden en dan hier mogen starten terwijl dit zeker geen short rally is.
Ik hoop dat iedereen morgen een fijne dag heeft en ik wens de organisatie en wedstrijdleiders heel veel succes en wijsheid toe.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....