ADAC Rallye Deutschland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor mmrizio » do aug 21, 2014 9:06

speedmar schreef:patserplatte


:D
mmrizio
 
Berichten: 698
Geregistreerd: vr sep 17, 2004 18:23

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor hajojanse » do aug 21, 2014 9:57

Hierbij een overzicht van Rally Duitsland op de TV.
Deze zenders zijn via de satelliet te ontvangen. Verder zijn via Internet op www.zattoo.com of https://magine.com/ de zenders NTV en Sport te ontvangen.

Freitag, 22. August 2014
16:00 Uhr Sport 1 Höhepunkte des Tages n-tv berichtet täglich in den Sportnachrichten

Samstag, 23. August 2014
15:30 UhrSport 1 Höhepunkte des Tages n-tv berichtet täglich in den Sportnachrichten

Sonntag, 24. August 2014
12:00 Uhr Sport1+Powerstage live Hiervoor soms eendags abo nodig
18:30 Uhr n-tv PS – Die Rallye Deutschland 2014
21:15 Uhr Sport 1 Die Höhepunkte des Tages n-tv berichtet täglich in den Sportnachrichten

Montag, 25. August 2014


23:35 Uhr Servus TV Die Rallye Deutschland in der Zusammenfassung

Veel plezier met kijken

H. Janse
Avatar gebruiker
hajojanse
 
Berichten: 53
Geregistreerd: do jul 12, 2007 19:37
Woonplaats: Duitsland

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor nick323gtr » do aug 21, 2014 20:04

even een dom vraagje van mij: waar in trier kan ik het servicepark vinden?
nick323gtr
 
Berichten: 37
Geregistreerd: wo dec 07, 2011 16:24
Woonplaats: marknesse

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor riesjaar » do aug 21, 2014 21:02

De service is op het Messepark in Trier, de entreekaarten en het infopakket
kan je ook langs de snelweg kopen, het staat als het goed is
met bordjes aangeven waar , in de buurt van de Mosel
riesjaar
 
Berichten: 265
Geregistreerd: wo nov 17, 2004 20:16
Woonplaats: Stramproy

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor romar » vr aug 22, 2014 18:18

Ogier out? Of iig vandaag dan?
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor riesjaar » vr aug 22, 2014 18:46

Ik denk dat Ogier morgen weer rijd, is zelf naar servicepark in Trier gereden .
Hij heeft wel 10 minuten aan de broek omdat hij de proef niet gefinishd is
riesjaar
 
Berichten: 265
Geregistreerd: wo nov 17, 2004 20:16
Woonplaats: Stramproy

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor PatrickScholman » zo aug 24, 2014 21:14

Het was vandaag een raar dagje, Kubica zou als eerste van start moeten gaan maar ze moesten opgeven met technische problemen. Dan maakt Meeke een sortie waardoor hij niet verder kan en uit eindelijk beland de leider van dag 2 ergens onderaan in de wijnranken, op een punt wat in de notes stond van "let op, gevaarlijk punt". Al met al een verrassende winnaar, maar zeker een terechte winnaar! En heel gaaf wat de jongens van Hyundai op het podium deden *ice bucket challenge*! 8) :wink:
PatrickScholman
 
Berichten: 59
Geregistreerd: ma aug 04, 2014 20:17

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor Dennisvo » zo aug 24, 2014 21:26

En wat wat minder aandacht krijgt maar zeker niet minder spannend was: het secondenspel tussen Tänak en Tidemand voor de WRC2 winst.
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor kraats » ma aug 25, 2014 11:46

Wat helemaal geen aandacht krijgt is het feit van de onbeschofte agressieve officials bij deze rally. Gewoonweg tuig, asociaal en het doodtrappen niet waard!!
Ja kom maar roep maar dat het allemaal vrijwilligers zijn maar dat is niet waar. Ze krijgen allemaal een ruime onkosten vergoeding en mogen dus gewelddadig optreden?

De organisatie is knettergek geworden en vreselijk slecht! Wat een verschrikkelijk KUT-VOLK!!!

http://www.rallye-magazin.de/rallyes/wm ... _sODVTCSHs

Deze security schoften stuurden het publiek de remzone in en gingen er zelf bij staan en wij, die 4 meter boven de weg zaten op een recht stuk moesten vertrekken met het risico in elkaar geslagen te worden. De dreigementen waren niet van de lucht als je even naar ze luisterde. Ik heb in 30 jaar rallysport bij elkaar nog niet zoveel agressiviteit bij rally gezien of horen uitten door officials als het afgelopen weekeinde.

En ik heb ze meer zien doen die niets met rally te maken hadden zo ook al die kutlui van de organisatie zijn heel, heel slecht voor de sport in het algemeen. En ook voor duitsland waar iedereen op de German Sheppard
School heeft gezeten. Dit resulteert in op mensen lijkende Duitsers die niet kunnen praten maar alleen maar blaffen en schreeuwen. Als een official hier zich zo gedraagt krijgt ie flink klappen, en terecht!!
Het is net de Nederlandse overheid: Betalen en je bek houden en je mag niets!!!
Je moet 69€ neertellen en vervolgens mag je alleen op plekken staan waar skinetten hangen. vervolgens komt er een Marchal die de aardappelnetten deels wegknipt en de helft van het publiek weg stuurt, met de nodige dreigementen.
Ik kan niet geloven dat er geen grote vechtpartijen zijn geweest.
Ik heb een hele slechte indruk overgehouden aan Duitsers, Duitsland en de Rallye Germany. Ik zal dit ook zeker overbrengen naar de infantiele organisatie van de rally.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor Aeolus » ma aug 25, 2014 11:53

Wat een idioten zeg!!!! Wilde wel eens gaan maar heb nu mn bedenkingen.....

Thnx for sharing!

Reinier
Avatar gebruiker
Aeolus
 
Berichten: 437
Geregistreerd: do jan 29, 2009 22:31
Woonplaats: Dordrecht

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor Bertin13 » ma aug 25, 2014 13:56

kraats schreef:Wat helemaal geen aandacht krijgt is het feit van de onbeschofte agressieve officials bij deze rally. Gewoonweg tuig, asociaal en het doodtrappen niet waard!!
Ja kom maar roep maar dat het allemaal vrijwilligers zijn maar dat is niet waar. Ze krijgen allemaal een ruime onkosten vergoeding en mogen dus gewelddadig optreden?

De organisatie is knettergek geworden en vreselijk slecht! Wat een verschrikkelijk KUT-VOLK!!!

http://www.rallye-magazin.de/rallyes/wm ... _sODVTCSHs

Deze security schoften stuurden het publiek de remzone in en gingen er zelf bij staan en wij, die 4 meter boven de weg zaten op een recht stuk moesten vertrekken met het risico in elkaar geslagen te worden. De dreigementen waren niet van de lucht als je even naar ze luisterde. Ik heb in 30 jaar rallysport bij elkaar nog niet zoveel agressiviteit bij rally gezien of horen uitten door officials als het afgelopen weekeinde.

En ik heb ze meer zien doen die niets met rally te maken hadden zo ook al die kutlui van de organisatie zijn heel, heel slecht voor de sport in het algemeen. En ook voor duitsland waar iedereen op de German Sheppard
School heeft gezeten. Dit resulteert in op mensen lijkende Duitsers die niet kunnen praten maar alleen maar blaffen en schreeuwen. Als een official hier zich zo gedraagt krijgt ie flink klappen, en terecht!!
Het is net de Nederlandse overheid: Betalen en je bek houden en je mag niets!!!
Je moet 69€ neertellen en vervolgens mag je alleen op plekken staan waar skinetten hangen. vervolgens komt er een Marchal die de aardappelnetten deels wegknipt en de helft van het publiek weg stuurt, met de nodige dreigementen.
Ik kan niet geloven dat er geen grote vechtpartijen zijn geweest.
Ik heb een hele slechte indruk overgehouden aan Duitsers, Duitsland en de Rallye Germany. Ik zal dit ook zeker overbrengen naar de infantiele organisatie van de rally.



Helemaal mee eens Theo ik betaal ook geen 69 euro om door een stelletje Sturmbannführers te worden afgeblaft.
Misschien een karweitje voor Cesar Milan of Martin Gaus die leren ze het onnodige blaffen wel af.
Avatar gebruiker
Bertin13
 
Berichten: 10
Geregistreerd: do maart 06, 2014 8:57

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor rvgrally » ma aug 25, 2014 15:12

Dit was ook mijn eerste wrc duitsland die tegen viel qua kijken. Van de marchals ed geen last gehad. Er liepen ook echt wel (zoals we gewend zijn) goeie rond. Maar we hadden na 1 proef al gezien dat je zonder geouwehoer gewoon op P-punten bent aangewezen. Welke vervolgens allemaal stuk voor stuk klote zijn. Wij hebben meer plezier beleefd aan alles om het rijden heen.. de showstart, service, lokaties. Dus ik denk dat ik ook maar eens een jaar of 5 ga overslaan.
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor frits klok » ma aug 25, 2014 15:50

Ik ga zelf al 10 jaar naar de Deutschland rally maar heb het altijd beren naar mijn zin geen problemen met officials en heb altijd goede plekken om de rally te bekijken dus ik begrijp de helle discussie niet.
frits klok
 
Berichten: 7
Geregistreerd: wo jun 06, 2012 11:20

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor kraats » ma aug 25, 2014 16:03

frits klok schreef:Ik ga zelf al 10 jaar naar de Deutschland rally maar heb het altijd beren naar mijn zin geen problemen met officials en heb altijd goede plekken om de rally te bekijken dus ik begrijp de helle discussie niet.


Begrijp je de discussie niet?
Filmpje niet gezien? Nou als je dat als normaal wilt bestempelen ligt je norm wat verkeerd, denk ik.
En als je dan geen verandering hebt waargenomen in vergelijk met voorgaande jaren ben je hoogstwaarschijnlijk de enige.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: ADAC Rallye Deutschland

Berichtdoor BasJBuitendijk » ma aug 25, 2014 17:16

Dit was ook mijn eerste wrc duitsland die tegen viel qua kijken. Van de marchals ed geen last gehad. Er liepen ook echt wel (zoals we gewend zijn) goeie rond. Maar we hadden na 1 proef al gezien dat je zonder geouwehoer gewoon op P-punten bent aangewezen. Welke vervolgens allemaal stuk voor stuk klote zijn. Wij hebben meer plezier beleefd aan alles om het rijden heen.. de showstart, service, lokaties. Dus ik denk dat ik ook maar eens een jaar of 5 ga overslaan.


Helaas was ik verhinderd dit jaar, maar vorig jaar heb ik het daar prima naar mijn zin gehad. Strak georganiseerd en ik heb alleen vriendelijke officials ontmoet.
Wat die publiekspunten betreft valt het volgens mij ook wel mee. Goed voorbereiden, 2 uur voor aanvang aanwezig zijn en desnoods een paar kilometer lopen, dan komt het allemaal goed. Getuige het prima videomateriaal dat ik gezien heb en dat veelal gemaakt is door liefhebbers zonder perskaart waren er weer genoeg spectaculaire kijkpunten. Rallykijken is net zoiets als vissen. De meesten willen vlak naast hun auto zitten, maar dat zijn niet diegenen die het meest vangen :D
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron