Dennisvo schreef:Eddy Chevaillier meldt dat hij NIET aan de start staat in Hellendoorn, dus Van Merksteijn (hoogstwaarschijnlijk) ook niet.
Van Merksteijn Motorsport zal niet rijden in de Hellendoornrally !!!!! Volgens Facebook.
gr. Mark.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Dennisvo schreef:Eddy Chevaillier meldt dat hij NIET aan de start staat in Hellendoorn, dus Van Merksteijn (hoogstwaarschijnlijk) ook niet.
Sjeik1981 schreef:Vermoed rondom de klok van 19.00. Aangezien de ceremoniele start in Hellendoorn rondom half 7 is.
Sanderboy schreef:Luttenberg werdt toch zaterdag ochtend vereden heb ik ergens gehoord/gelezen
Tuurlijk WRC's zijn mooi ( mooiste van allemaal) maar ik moet toch wel toegeven dat ik bij de WRC rally van Duitsland(top evenement en hartstikke mooi om te zien) toch ook wel de BMW's miste en kleinjan haverkate noem zo maar op. Beetje diversiteit is nooit verkeerd. Wel had ik een van Merksteijn toch nog wel verwacht, maar we zullen het hiermee moeten doen. En dat voor de volgende jaren eens wordt gekend naar de opzet van het NK. Wat mjj echt een grote boost lijkt voor de Nederlandse rallysport is het samenvoegen van het BK en NK. Hiermee heb je meer concurrentie en maakt het weer aantrekkelijk om te rijden. Heb alle respect voor het huidige onrk maar stel er schrijft zich iemand in met WRC voor NK is deze wanneer die blijft rijden zonder tegenstand kampioen. Dat zou je doormiddel van het samenvoegen verbeteren. Maar dit is wishfull thinking en mijn meningMarlieke schreef:Minste startlijst in jaren. Wel uniek voor de Hellendoorn Rally (althans de laatste 10 jaar) dat iemand zonder WRC een reële kans maakt op het podium. Go Kevin Kooijman!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast