steven wrote:
In Ypres waren ze aan elkaar gewaagd, ondanks dat het Jaspers' eerste keer daar was.
Ik gok op grote overmacht van Jasper, die tussen de WRC's en voor de dikke grA's gaat rijden
Yep, ik ook.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
steven wrote:
In Ypres waren ze aan elkaar gewaagd, ondanks dat het Jaspers' eerste keer daar was.
Ik gok op grote overmacht van Jasper, die tussen de WRC's en voor de dikke grA's gaat rijden
Super 1600 wrote:
Ik denk dat van den Heuvel er weer met kop en schouders bovenuit steekt. Plaats 2 lijkt me interressanter. Wordt een strijd tussen Verkooijen, Jensen, Garvelink, van Eldik, Vossen, Colsoul en van Woensel.
Toivonen wrote:
Ha, leuk topic!
Ik denk Jasper. Allebei toppiloten in (denk ik) zeer vergelijkbare auto's. In Ieper scheelde het al niet veel en ik verwacht dat Jasper op thuisgrond sneller zal zijn. En als hij geen foutjes maakt zie ik hem de groep N winnen. Allen zie ik van Woensel weer minder foutjes maken. Spannend dus! En Van Woensel is ook zeer rap op zand, paar jaar terug draaide hij nog een scratch op de Clémentine (in de evo) voor mannen als Rocco Theunissen en Munster!
Weet iemand de plannen van Van Woensel want op andere site staat zijn auto te koop?!
wolter wrote:
Nelis Verkooijen gaat t winnen. Vd Heuvel en van Woensel gaan er beide uit. Vd Heuvel met pech, van Woensel parkeert zijn auto tegen een boompje.
Ik probeer de hoop voor Wevers in NL Kampioenschap niet op te geven

wolter wrote:
Nelis Verkooijen gaat t winnen. Vd Heuvel en van Woensel gaan er beide uit. Vd Heuvel met pech, van Woensel parkeert zijn auto tegen een boompje.
Ik probeer de hoop voor Wevers in NL Kampioenschap niet op te geven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast