Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2014

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Broem broem » wo sep 17, 2014 15:47

de mageleresch is mooi onverhard en kan iemand miss nog het tijdschema opzoeken kan hem niet meer vinden

Zie twee pagina's terug
Voor foto's kijk op:
www.gerbenslomp.weebly.com
Broem broem

Re: Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2014

Berichtdoor Dennisvo » wo sep 17, 2014 16:45

Ik heb de informatie qua tijdschema en proeven in een Excel bestandje staan, als iemand interesse heeft, stuur dan even een prive berichtje met je e-mailadres.
Dennisvo

Berichtdoor Codieo » wo sep 17, 2014 17:34

Lekker bezig, is de organisatie vast heeeeeeel blij mee.
Voor €15,- heb je een dag topsport, maar dat is al te duur..... :evil: :evil: :evil:

Ik zeg dus, niet mailen, maar de organisatie helpen en lekker een pakketje kopen!!!!
Codieo

Berichtdoor Dennisvo » wo sep 17, 2014 18:10

Ik geef alleen de info die al bekend is op dit forum(tijdschema+namen proeven), alleen dan handig gebundeld in een overzichtje. Ik bespaar de mensen die het overzichtje willen alleen 5/10 minuten om het zelf samen te voegen.
De overzichtskaarten van de proeven(met de precieze loop van de proeven) heb ik niet in mijn bezit en kan ik dus ook niet verstrekken. En dat geldt natuurlijk ook voor het servicebandje en het rallyschild. Reden genoeg dus om alsnog het infopakket te kopen! Dat blijkt ook uit de reacties die ik krijg, mensen kopen vrijdagavond wel een infopakket, maar willen voor die tijd al wat plannen, zodat ze niet ter plekke hoeven te puzzelen.
Dennisvo

Berichtdoor gertveurink » wo sep 17, 2014 18:10

Codieo schreef:Lekker bezig, is de organisatie vast heeeeeeel blij mee.
Voor €15,- eeals dag topsport, maar dat is al te duur..... :evil: :evil: :evil:

Ik zeg dus, niet mailen, maar de organisatie helpen en lekker een pakketje kopen!!!!

Ik ben het hier helemaal mee eens. Als we de rally willen behouden moet iedereen een rally pakket kopen.

Maar misschien is het een idee om in de toekomst het voorbeeld van de euregio rally te volgen. Zodat je het pakket ook online kunt bestellen.
gertveurink

Berichtdoor Dennisvo » wo sep 17, 2014 18:13

gertveurink schreef:Maar misschien is het een idee om in de toekomst het voorbeeld van de euregio rally te volgen. Zodat je het pakket ook online kunt bestellen.

Mee eens, probleem is dat een deel van de mensen die verder van de rally afwonen van te voren al willen plannen en niet vrijdagavond ter plekke willen gaan puzzelen.
Dennisvo

Berichtdoor erikjan » wo sep 17, 2014 18:18

Ik blijf er bij dat het systeem van de rally in Werkendam 2 jaar geleden optimaal is, alle info vooraf op PDF online gratis beschikbaar, en eenmalig toegang vragen met een polsbandje.

Al zal dat bij een landelijke rally als Hellendoorn met honderden toegangsmogelijkheden een onmogelijke zaak zijn om te controleren...
erikjan

Berichtdoor hans vermeer » wo sep 17, 2014 18:21

Marlieke schreef:Ja, maar niet de meest recente proef bij Rijssen. Dat was Overtoom. Ze rijden nu aan de andere kant van de N350 op Leiding en Kedingen.

Thanks
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
hans vermeer

Berichtdoor gertveurink » wo sep 17, 2014 18:21

Maar als je het pakket online zou kunnen bestellen, dan kunnen de rally fans die niet in de buurt wonen alvast een planning maken en beslagen ten ijs komen
gertveurink

Berichtdoor Broem broem » wo sep 17, 2014 19:52

Via deze link zijn enkele voorbeschouwingen van HOi te zien
Voor foto's kijk op:
www.gerbenslomp.weebly.com
Broem broem

Berichtdoor Eight_Gear » wo sep 17, 2014 20:58

Het hele idee van rallypakketen kopen om de proeven te zien is gewoon achterhaald en niet van deze tijd. Als ze opgestuurd zouden kunnen worden zou het nog te doen zijn, maar op deze manier is verre van optimaal.
Eight_Gear

Berichtdoor Rallywatcher » do sep 18, 2014 6:31

Smorgens!

Ik wil morgenavond met m'n zoontje van 6 de Luttenbergring bezoeken. Wat is een handig plekje zodat hij ook wat kan zien? Ik meen dat je op een deel van de luttenbergring zelf wat hoger staat, op een soort van wal/dijk zeg maar. Ben benieuwd naar jullie reacties.

mvg
Rallywatcher

Berichtdoor PatrickScholman » do sep 18, 2014 6:46

Rallywatcher schreef:Smorgens!

Ik wil morgenavond met m'n zoontje van 6 de Luttenbergring bezoeken. Wat is een handig plekje zodat hij ook wat kan zien? Ik meen dat je op een deel van de luttenbergring zelf wat hoger staat, op een soort van wal/dijk zeg maar. Ben benieuwd naar jullie reacties.

mvg

Heb jaren geleden al eens op de kruising Blikweg met de Schotweg, was destijds een punt waarbij je in de binnen- en buitenbocht mocht staan. Vond het persoonlijk wel een leuk puntje, verder ben ik weinig bekend met de KP zelf.
PatrickScholman

Berichtdoor Marlieke » do sep 18, 2014 7:53

Hoi, je kunt dan het beste aan de Blikweg gaan staan, ten noorden van de kruising met de Hellendoornseweg. Als je met Google Maps/ Streetview zoekt op Blikweg 9, Luttenberg dan zie je aan de overkant van het huis die wal die je in gedachten hebt. Dit is wel midden op de proef, dus een stukje wandelen (kom op tijd!). Met een beetje geluk is het mais er ook af en kan hij mooi ver kijken!
Marlieke

Berichtdoor klokje1983 » do sep 18, 2014 8:11

goedemorgen,Ik ben in 2011 op een mooi punt geweest op toen de kp hallerhoek.
Weet iemand of deze kp er weer inzit?

Kwa deelnemers word het zeker een mooie wedstrijdt
klokje1983

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden