Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
bassietjuh schreef:De eerste teams staan alweer op het servicepark.
Dacht trouwens in de reglementen gelezen te hebben dat het terrein pas vanaf morgenvroeg 07:30 open zou zijn.
Bagger!!!!!martijn803 schreef:Benieuwd hoe het onverhard er nu bijligt door alle regen
tt schreef:HELLENDOORN - De organisatie van de Unica Schutte ICT Hellendoorn Rally heeft twee klassementsproeven in moeten korten vanwege een tekort aan officials. Het gaat om enkele kilometers in klassementsproef acht en tien, die zaterdag op de planning staan. De finish daarvan is nu op de Nieuwe Twentseweg, kruising de Elerweg.
De prestigieuze rally start vrijdagavond om 19.00 uur in de Dorpsstraat in Hellendoorn. De eerste klassementsproef, de Luttenbergring, staat om 19.14 uur gepland. Dit is de enige proef waarvoor entree (vijf euro per persoon) betaald moet worden. Alle andere klassementsproeven zijn gratis toegankelijk. De Hellendoorn Rally wordt zaterdag vervolgd vanaf 9.30 uur. Rond 20.00 uur eindigt de tweedaagse wedstrijd op de plek waar hij ook begon: de Dorpsstraat in Hellendoorn.
@ ,,Oud nieuws,,
gertveurink schreef:Ik heb vanavond een rally pakket opgehaald. Alles staat er in. Ik mis echter 1 ding in het pakket.
- Toegang tot het serviceterrein op vrijdag 18 september en zaterdag 19 september 2015.
Hoe kan dit ? Dat wordt gewoon betalen
martijn803 schreef:Benieuwd hoe het onverhard er nu bijligt door alle regen
Mark Wielens schreef:tt schreef:HELLENDOORN - De organisatie van de Unica Schutte ICT Hellendoorn Rally heeft twee klassementsproeven in moeten korten vanwege een tekort aan officials. Het gaat om enkele kilometers in klassementsproef acht en tien, die zaterdag op de planning staan. De finish daarvan is nu op de Nieuwe Twentseweg, kruising de Elerweg.
De prestigieuze rally start vrijdagavond om 19.00 uur in de Dorpsstraat in Hellendoorn. De eerste klassementsproef, de Luttenbergring, staat om 19.14 uur gepland. Dit is de enige proef waarvoor entree (vijf euro per persoon) betaald moet worden. Alle andere klassementsproeven zijn gratis toegankelijk. De Hellendoorn Rally wordt zaterdag vervolgd vanaf 9.30 uur. Rond 20.00 uur eindigt de tweedaagse wedstrijd op de plek waar hij ook begon: de Dorpsstraat in Hellendoorn.
@ ,,Oud nieuws,,gertveurink schreef:Ik heb vanavond een rally pakket opgehaald. Alles staat er in. Ik mis echter 1 ding in het pakket.
- Toegang tot het serviceterrein op vrijdag 18 september en zaterdag 19 september 2015.
Oke, ik ga gewoon betalen voor de service. Ik vind het altijd leuk om er even te kijken. Dit helpt ook de organisatie![]()
Hoe kan dit ? Dat wordt gewoon betalen
@ Bij mij zat een geel toegangsbandje in het pakket , in het kp boekje Gert.
kenny schreef:wat is een mooi plekje op de vrijdag avond bij kp den ham?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten