Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Subaru Rullezzz!!! wrote:steven wrote:
Op de site staat nu een bericht dat er al (veel) meer inschrijvers zijn dan er plaatsen zijn.
Ik vraag me dan altijd af of ze ook echt naar de inschrijfdatum kijken, stel dat Wevers zich nog inschrijft en op de wachtlijst komt met allemaal corsaatjes en astra's( gewoon als voorbeeld, wil er niet mee zeggen dat dat niet mooi is), laten ze op zo'n moment Wevers dan niet voorgaan???
steven wrote:Subaru Rullezzz!!! wrote:steven wrote:
Op de site staat nu een bericht dat er al (veel) meer inschrijvers zijn dan er plaatsen zijn.
Ik vraag me dan altijd af of ze ook echt naar de inschrijfdatum kijken, stel dat Wevers zich nog inschrijft en op de wachtlijst komt met allemaal corsaatjes en astra's( gewoon als voorbeeld, wil er niet mee zeggen dat dat niet mooi is), laten ze op zo'n moment Wevers dan niet voorgaan???
Er staat dat ze het SRO volgen, dus minimaal 45 plaatsen HRO rijders, en 90% van de startplaatsen in de sprint voor kampioenschapsrijders.
Aangezien er maar 35 HRO rijders zijn, hoeft Wevers geen problemen te verwachten. Er zijn 27 sprinters en 35 plaatsen, dus ook daar geen probleem voor de kampioenschapsrijders.
michel uit berg wrote:
nou in ieder geval sta ik ertussen
michel uit berg wrote:
tsja als ik hem in de haspengouw plat rij dan starten er toch maar 75

antoine wrote:
Rob Luijbregts Bart Luijbregts Nissan Almera GTI N3
Weer een 'nieuwe' noorse auto?
antoine wrote:
Steven niet zo negatief over de clio he

steven wrote:antoine wrote:
Je hebt mij nog nooit één onvertogen woord over de clio horen of zien schrijven't Is een absolute superauto !
mantaboy wrote:steven wrote:antoine wrote:
Je hebt mij nog nooit één onvertogen woord over de clio horen of zien schrijven't Is een absolute superauto !
Misschien wil Kris je nog wel een dagje meenemen? Zou wel kicken zijndenk dat Steven zijn smile nog groter is...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast