Het zou heel goed kunnen.
Peter heeft al eens te kennen gegeven dat zijn ''auto een k*tauto is, en Wevers met een fatsoenlijk wrc, die niet kapot gaat, de rally uitrijd.''
Wevers (de mr. Toyota in Nederland met altijd wel een paar Toyota's in de schuur) kan natuurlijk de andere corolla WRC (die hij volgens mij nog heeft, weet het niet zeker..) verhuren aan Bijvelds. Dat heeft hij ook gedaan tijdens Almere Rally, aan Boers. Toen zat ook Frank Verhoeven ernaast en is dus al iets bekend met die auto.
Peter weet zelf ook, dat als hij verder in de rallysport wilt komen (WK) hij niet voor altijd zijn vader naast hem kan hebben zitten, Piet wordt ook ouder, en het is en blijft een sport. Mede daarom een andere navi.
Verder denk ik dat Bijvelds het eens met een ander type auto wilt proberen. Voor de ervaring en voor eventuele toekomstplannen.
Ik denk dat het wel goed zou kunnen, maar ik weet niets zeker, en heb zelfs nog niets gehoord over die geruchten.
Ik zou het wel leuk vinden, een gevecht tussen Wevers en Bijvelds (ok, Erik kent de auto 10x beter dan Peter, maar ik denk dat het wel potentie heeft.)
Wolter

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.