@Admin,
Dan weet je ook of Bijvelds wel of niet met een Toyota WRC aan de start komt (Hier gaat t topic tenslotte over.)....of mag je daar niets over kwijt?;-)
Wolter
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
turboboost wrote:
Ik vraag me altijd af hoeveel er van waar is van die verhalen. Iets roepen op dit forum (bv. sukkel!!) is makkelijk, maar het onderbouwen of bewijzen is moeilijk. Daarnaast kun je er hier ook nog eens niets mee.....
Ik zie voor aanvang GTR ook wel mensen langs de proeven rijden, maar die hebben veelal niets met de daadwerkelijke rally te maken.
beetje jammer van het niveau hierzo. Makkelijk hoor om sukkel op een forum te roepen.
bugs wrote:turboboost wrote:
Ik vraag me altijd af hoeveel er van waar is van die verhalen. Iets roepen op dit forum (bv. sukkel!!) is makkelijk, maar het onderbouwen of bewijzen is moeilijk. Daarnaast kun je er hier ook nog eens niets mee.....
Ik zie voor aanvang GTR ook wel mensen langs de proeven rijden, maar die hebben veelal niets met de daadwerkelijke rally te maken.
beetje jammer van het niveau hierzo. Makkelijk hoor om sukkel op een forum te roepen.
SUKKEL!!
Holkers wrote:
Is het niet makkelijker om de 'illegale' verkenningen toe te laten? je geeft de equipes een routeboek, laat ze 2 weken voor de rally verkennen wanneer ze zelf willen.
a) het scheelt het gescheur tussen proeven op de verkenningsdag, b) het thuisvoordeel is meteen een stuk minder en dat scheelt weer grootspraak/verwachtingen, c) achteraf heb je geen spook-verhalen over wie zus en zo verkend heeft en d) door het te spreiden belast je de aanwonenden misschien iets meer maar dan wel over enkele dagen.
2 weken verkennings mogelijkheid, even bellen met iemand van de organisatie dat je er rond rijdt zodat hij kan afvinken wie waar en wanneer is/was.
problem solved.
V.D.G Rally team wrote:Holkers wrote:
...
Tussen verkennen en verkennen zit wel een verschil met 50 of met 150 km.
nkroeze wrote:
Ik weet niet waar jij met 150 kan verkennen Peter, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt!
clemens wrote:
Of Bijvelds Barneveld rijdt weet ik niet maar hij rijdt zeker niet met Frank..
Deze rijdt namelijk samen met Dirk Boers in een impreza wrc...
AchterHetLint
clemens
MartijnS wrote:
Dat staat er toch??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast