Ronald Leemans

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: Ronald Leemans

Berichtdoor Mr.T » do okt 07, 2004 9:20

kraats wrote:
Toivonen wrote:
Een Clio Ragnotti zou wel iets voor Ronald zijn.

=========================
Een subaru WRC s9 ook... Of een toyota Carolla WRC.... Of een hyundai Accent WRC....Of een citroën xsara WRC offeh... wat een Bullshit!!

Ik heb het meest waardering voor Ronald gekregen toen ie met de 205 reed, alhoewel hij het in de Astra ook geweldig uit de voeten kon. Dus ja laten we het maar bij een voorwiel aangedreven auto houden. Volgens mij past m dat beter.

Volgens mij is een Clio Ragnotti een voorwiel aangedreven auto, ik weet het niet maar gezien jouw reaktie ben je denk ik een klein beetje geirriteerd !!!!!

[Edited by Mr.T on 10-07-2004 at 08:20 AM GMT]
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Re: Ronald Leemans

Berichtdoor evoliene » do okt 07, 2004 10:13

Ho ho een Clio is wel zeker een hele competetieve auto!!Kijk maar wat Prinsen er al mee bereikt heeft!!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor Rosco Cocco » do okt 07, 2004 10:37

My bonnie was over the ocean, My Bonnie was over the sea, my Bonny was over the ocean, but bring back my Bonnie to me to me, bring back, o bring back, o bring back my Bonnie to me to me.
Jalmar van Weeren
Rosco Cocco

Re: Re: Re: Re: Ronald Leemans

Berichtdoor kraats » do okt 07, 2004 12:30

Mr.T wrote:
kraats wrote:
Toivonen wrote:
Een Clio Ragnotti zou wel iets voor Ronald zijn.

=========================
Een subaru WRC s9 ook... Of een toyota Carolla WRC.... Of een hyundai Accent WRC....Of een citroën xsara WRC offeh... wat een Bullshit!!

Ik heb het meest waardering voor Ronald gekregen toen ie met de 205 reed, alhoewel hij het in de Astra ook geweldig uit de voeten kon. Dus ja laten we het maar bij een voorwiel aangedreven auto houden. Volgens mij past m dat beter.

Volgens mij is een Clio Ragnotti een voorwiel aangedreven auto, ik weet het niet maar gezien jouw reaktie ben je denk ik een klein beetje geirriteerd !!!!!

[Edited by Mr.T on 10-07-2004 at 08:20 AM GMT]

==========================
Ik ben blij dat jij de wijsheid in pacht hebt. Ik had nooit kunnen bedenken dat een clio een voorwiel aangedreven auto was, zeg!! Wie had dat gedacht zeg!! Tjonge jonge...
Ik ben blij dat jij dat wereldkundig hebt gemaakt.

Die irritatie komt van dat voordurende domme gezwets van jouw en andere mensen die zich stukken slimmer voelen dan de rest. Maar een beetje normaal lezen is al teveel gevraagd.
Ik weet niet hoe oud je bent maar gezien je activiteiten voor heuting ben je ouder dan je je gedraagt. Maarja dan voel je je hier al snel thuis dus jij kan er ook niks aan doen waar je mee omgaat wordt je mee besmet, toch?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Re: Re: Re: Re: Re: Ronald Leemans

Berichtdoor mantaboy » do okt 07, 2004 12:51

Die irritatie komt van dat voordurende domme gezwets van jouw en andere mensen die zich stukken slimmer voelen dan de rest. Maar een beetje normaal lezen is al teveel gevraagd.
Ik weet niet hoe oud je bent maar gezien je activiteiten voor heuting ben je ouder dan je je gedraagt. Maarja dan voel je je hier al snel thuis dus jij kan er ook niks aan doen waar je mee omgaat wordt je mee besmet, toch?
[/quote]

Ueuuhhhmmm euuhhhmmmm, jij bent toch ook hier? :D:D:D
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ronald Leemans

Berichtdoor kraats » do okt 07, 2004 16:48

mantaboy wrote:

[/quote]
=======================
En iedereen begrijpt weer wat ik bedoel....
Maarja er blijven uitzonderingen. Ga jij nou ff lekker ruzie maken op het forum van "De ring".
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Ton Van Spanje » do okt 07, 2004 17:06

Even een korte samenvatting:

De Topic opener vraagt wat er van Ronald Leemans is geworden. Daar komen wat speculaties en........... "evoliene", uit de stal van Leemans komt even duidelijkheid geven. Dan is het toch klaar? Dan is dit topic toch over? Dan is alles wat erna komt, On-topic of Off-topic, toch rijp voor het zeik en zanik topic? :)
Ton Van Spanje

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ronald Leemans

Berichtdoor mantaboy » do okt 07, 2004 19:46

kraats wrote:
mantaboy wrote:

=======================
En iedereen begrijpt weer wat ik bedoel....
Maarja er blijven uitzonderingen. Ga jij nou ff lekker ruzie maken op het forum van "De ring".[/quote]
Iedereen begrijpt wat ik bedoel, jij ziet de smiles weer over het hoofd...Dat had jij ook wel eens vaker medegedeeld op dit forum geloof ik. Maar ik ga weer offtopic door je gezwets...
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Jan » do okt 07, 2004 20:06

Tering hej wat kan die Kraats toch kinderachtig zijn, heb es een beetje respect voor iemand anders!!!, ookal heeft die persoon soms domme opmerkingen.

en daar gaan we weer....
Jan

Re: Re: Ronald Leemans

Berichtdoor kraats » do okt 07, 2004 21:36

Subaru Rullezzz!!! wrote:
Tering hej wat kan die Kraats toch kinderachtig zijn, heb es een beetje respect voor iemand anders!!!, ookal heeft die persoon soms domme opmerkingen.

en daar gaan we weer....

----------------------------
Respect moet je verdienen.
En soms domme opmerkingen is niet erg maar iedere keer als die hersenloze wezens iets denken te moeten melden komt er iets uit dat niet eens als dom gekwalificeerd kan worden.

In beginsel heb ik voor iedereen respect, ook al ben je de grootste pisvlek volgens anderen zal ik dat zelf willen ervaren voor er een mening over te geven.

En in dat stadium zitten we nu.
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Ton Van Spanje » do okt 07, 2004 22:27

@ mantaboy

Ik had me voorgenomen om nooit meer te reageren op jouw berichten hier, of waar dan ook. Maar nu ga je toch weer eens te ver.

Je doet nu net of jij geslagen word, maar jij was zelf (zoals gewoonlijk)de starter van dit tumult. En wel met deze reactie: "Ueuuhhhmmm euuhhhmmmm, jij bent toch ook hier?

Ik kan maar drie dingen bedenken:
1. Je bent zo dom, dat je niet door hebt dat je uiteindelijk jezelf voor schut zet.
2. Je hebt er gewoon plezier in, je speelt of je kwaad bent.
3. je bent een masochist, en lokt het gewoon uit, om een (verbaal)pak slaag te krijgen

Trouwens: ik kreeg net nog een mailtje, die wil ik je niet onthouden:

en ik altijd maar denken dat het ijsselmeer echt bestond, is het jp op de kaart van nederland
Ton Van Spanje

Berichtdoor Martijn_Braat » vr okt 08, 2004 9:59

Overigens was die Clio Ragnotti niet zomaar een speculatie.
En Kraats, doe eens niet zo bugs-achtig
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Martijn_Braat

Re: Re: Ronald Leemans

Berichtdoor bugs » vr okt 08, 2004 10:11

Toivonen wrote:
Overigens was die Clio Ragnotti niet zomaar een speculatie.
En Kraats, doe eens niet zo bugs-achtig

ZOOOOWWWWWW
goe bezig Kraats :)
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl