Wat verbaasd mij... Als laatste zegt de man 'Kijk ook Zondag op SBS6 naar de rally van Engeland' !!!!
RECLAME !!!!
GOED !!!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.rallyjunk wrote:Holkers wrote:
Was net, samen met een kleine 1 miljoen (schatting) mede-Nederlanders [autochtoon en allochtoon], de nabeschouwing van het nedellands elftal aan het kijken.
Wat verbaasd mij... Als laatste zegt de man 'Kijk ook Zondag op SBS6 naar de rally van Engeland' !!!!
Viel mij ook op, dat heb ik op RTL5 nog nooit gezien.
RECLAME !!!!
GOED !!!!:D:D:D
SylviaBos wrote:
Geweldig,
want zoveel verschil zit er niet tussen het staan in een uitrem zone of op de voetbal tribune kwa risico...................
Holkers wrote:
Was net, samen met een kleine 1 miljoen (schatting) mede-Nederlanders [autochtoon en allochtoon], de nabeschouwing van het nedellands elftal aan het kijken.
redsky wrote:Holkers wrote:
Volgens mij kijkt bijna niemand naar die nabeschouwingen. De meesten zappen weg na het laatste fluitsignaal. Hij had het beter van te voren kunnen zeggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast