Na zo'n schitterend rallydebuut zou ik graag het vervolg willen zien. Wevers, en Bijvelds bijhouden in je eerste rally vind ik echt bijzonder knap.
Ideetje: VOCH? (onder het motto van nkroeze)
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

thadon wrote:
Voor degenen die willen weten hoe de KNAF denkt over turbo en restrictorverzegeling:
PDF file: http://www.knafrallysport.nl/documenten ... geling.pdf
"Een restrictor moet worden gemonteerd met twee schroeven die volledig moeten worden uitgedraaid om de restrictor te kunnen losnemen van het turbohuis. Dat betekent dat minimaal 2 volledige omwentelingen van de schroef nodig zijn voordat de restrictor los komt. Er staat ook expliciet bij dat naaldschroeven niet zijn toegestaan. De koppen van deze beide schroeven moeten zijn doorboord (diameter 3 mm) om bedraden mogelijk te maken"
[Edited by thadon on 10-19-2004 at 06:44 PM GMT]
rosco cocco wrote:een rallyrijder wrote:
Aan de andere kant denk ik dat Bijvelds het helemaal niet nodig heeft, en wat zou zijn belang hierbij zijn?
Het winnen van de internationaal groot aangeschreven rally van Barneveld?, was hij bezig met een sponsor van EUR 1.000.000.00?,
ik bedoel, waar gaat het in godsnaam over?
ben ik ook steeds mee bezig!
steven wrote:
het jammere van het hele verhaal is dat Peter imho helemaal geen trucs nodig heeft om te winnen.
redsky wrote:steven wrote:
het jammere van het hele verhaal is dat Peter imho helemaal geen trucs nodig heeft om te winnen.
Ja, dat zou je zeggen he. Waarom dan toch steeds die streken? Een ezel stoot zich toch niet zoo vaak aan dezelfde steen? Hij heeft met die dingen bij veel mensen aan geloofwaardigheid verloren. Dat geldt overigens niet voor de meesten op dit forum zo te lezen. Hoe lang moet hem de hand nog boven het hoofd worden gehouden? Support Erik Wevers of zo, misschien wat minder snel, maar wel een eerlijke jongen, en tevens een sympathieke gast.
redsky wrote:
Waarom is dat voor sommigen toch zo belangrijk? Wat boeit mij nou hoe iemand heet met zijn voornaam en achternaam op dit forum? Als ik je niet in je gezicht kan kijken en de hand schudden, waarom moet ik je mijn naam dan vertellen?
redsky wrote:
Waarom is dat voor sommigen toch zo belangrijk? Wat boeit mij nou hoe iemand heet met zijn voornaam en achternaam op dit forum? Als ik je niet in je gezicht kan kijken en de hand schudden, waarom moet ik je mijn naam dan vertellen?
redsky wrote:
extaxi wrote:redsky wrote:
Het draait niet om die namen, het draait er om dat we hier op het forum dan weten wie je bent en wellicht ook wat je in de rallysport betekent. Het komt hier helaas nogal eens voor dat mannetjes uit het niets beginnen met veroordelen van mensen. Dat wordt gewoon niet op prijs gesteld. Omdat dat soort discussies alleen maar ontaarden in meer gezeik.
Het is toch ook leuker als je weet met wie je van doen hebt? Of draait het alleen maar om je gal spuwen hier? Volgens mij proberen we hier met z'n allen (althans velen) gezellig over onze gezamenlijke passie te discussiëren en is het geen forum om alleen maar te zanikken en te zeiken....toch?
En als je elkaar via dit forum leert kennen en spreekt schud je wellicht die persoon de volgende rally WEL de hand! Dat is namelijk al veelvuldig gebeurd in het verleden!
Daarom dus RooieLucht (doet me denken aan een indianennaam)
Nix persoonlijks in bovenstaande verhaal, maar dat begrijp je hopelijk wel.
hanno wrote:
Wat een onzin lees ik hier toch weer.
We weten al jaren dat er een aantal mensen bezig zijn tegen P+P.
Hoe komt dit? door pure jalouzie en afgunst.
En wat is gemakkelijker P+P staan met de motorkap open en er wordt weer een verhaal de wereld in geslingerd.
En dat de turbo kapot is kan best wel kloppen is dit jaar al vaker gebeurt.
In de rallysport geldt nog altijd dat je legaal bent totdat de TC het tegendeel bewijst.
En al loopt je rallyauto nog zo hard je zult toch zelf dat gaspedaal in moeten trappen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast