Dilemma...........
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
joostkusters schreef:laatste nieuws,
vanwege de geweldige prestatie van sarrazin, nu de onderhandelingen aan de gang om die auto naar speed & design te halen!!!
joostkusters schreef:laatste nieuws,
vanwege de geweldige prestatie van sarrazin, nu de onderhandelingen aan de gang om die auto naar speed & design te halen!!!
joostkusters schreef:lijkt me gaaf gotz, vertel ff hier waar je mee bezig bent
Götz schreef:joostkusters schreef:lijkt me gaaf gotz, vertel ff hier waar je mee bezig bent
Was ik in eerste instantie eigenlijk nog niet van plan maar ik zal wel een deel van de sluier oplichten.
Volgend jaar wil ik weer wat activer in de rallysport zijn. Bloed kruipt waar het niet gaan kan. Drie weken geleden heb ik een andere auto gekocht. Deze auto wordt nu voorzien van een rollkooi. Indien de veren en schokbrekers op tijd binnen zijn zet ik deze er ook nog onder. Volgende weken de auto nog op een paar punten aanpassen zodat ik in ieder geval bij S&D mee kan doen met de demo en dat de auto er in ieder geval voor het publiek er uitziet als een rally auto. Op het werk is het momenteel ook erg druk dus het wordt wel allemaal erg krap.
Tja, de auto. In ieder geval een auto waar ze in 1990 wk rally´s meegewonnen hebben. Groot en zwaar (1600kg). Een hele hoop CC´s en verder nog een automatische bak. Je wordt een dagje ouderNa S&D komt er een korte achteras met sper onder en wordt de bak aangepast om er rally´s mee gaan te rijden.
Verder hoop ik dat de baan lang en breed genoeg is.
joostkusters schreef:was dan niet 1980???
Götz schreef:joostkusters schreef:was dan niet 1980???
Sorry, sorry sorry,
(Iets te snel getypt. Je hebt inderdaad gelijk.)
Bouwjaar en jaar van wk zege is inderdaad
1980.
Verder is het geen Japanse auto maar gewoon Europees
Ik hoop dat ik niet al teveel mensen op het verkeerde been heb gezet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten