Belgen in het WK

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Belgen in het WK

Berichtdoor bugs » di nov 02, 2004 14:19

Het gaat niet goed met de belgen in het WK

Na Loix lees ik nu ook geruchten dat Duval een te hoog salaris wil hebben en problemen heeft met wilson

Waar moet het naartoe??? :?:
bugs

Berichtdoor Werner » di nov 02, 2004 14:39

Als ik hem was zou ik eerder eisen stellen op het gebied van gegarandeerde ontwikkeling aan de auto en zo. Dat lijkt me veel belangrijker in zijn nog prille carriere. Als hij ooit nog wereldkampioen wil worden, en echt geld en roem wil verdienen, kan hij beter zorgen dat hij gewoon in een goed team komt, waar hij zich verder kan ontwikkelen.
Werner

Re: Belgen in het WK

Berichtdoor JD_Kruit » di nov 02, 2004 15:01

bugs schreef:.... dat Duval een te hoog salaris wil hebben en problemen heeft met wilson

Hmm... als hij in een positie is om dat te eisen, dan heeft hij waarschijnlijk nog een aanbod liggen van een andere fabrikant. Anders kan ik me niet voorstellen dat hij om een loon zou gaan bakkeleien.
Jan Dirk Kruit
JD_Kruit

Berichtdoor FIRE » di nov 02, 2004 18:48

JD_Kruit schreef:
bugs schreef:.... dat Duval een te hoog salaris wil hebben en problemen heeft met wilson

Hmm... als hij in een positie is om dat te eisen, dan heeft hij waarschijnlijk nog een aanbod liggen van een andere fabrikant. Anders kan ik me niet voorstellen dat hij om een loon zou gaan bakkeleien.

Volgens VRT teletekst kan hij een 1-jarig contract tekenen bij Citroen of een 4-jarig contract bij Ford. Hij vind 1 jaar te weinig en 4 jaar te lang.
FIRE

Berichtdoor redsky » di nov 02, 2004 20:32

Duval verkeert in een positie om eisen te stellen. Behalve Peugeot en Subaru hebben alle fabrieksteams interesse getoond. En misschien gaat Subaru nog eens stevig peinzen over Hirvonen en daarna Duval ook aanspreken. Ik denk dat iedereen ziet dat Duval de natuurlijke speed heeft die nodig is om te winnen, en dat is wat de grote teams zich wensen wat hun rijders betreft. Hij heeft dan ook nog zijn leeftijd mee. Die Belg komt er wel.
redsky

Berichtdoor Niels2 » vr nov 05, 2004 18:40

Corne schreef:ik vind loix echt achteruitgegaan, sinds hij voor peugeot rijd. Ok er waren veel problemen binnen het team, maar elke keer was gronholm sneller.
En wat Duval betreft, komt nog wel hopelijk...

Monte Carlo, Grönholm 6, Loix 6 (verschil was dan wel qua tijd heel groot maar daar lees ik voor het gemak maar even overheen :lol: ). Vet groot verschil, in Zweden viel hij uit en nadien heeft Grönholm veeeel meer mogen rijden als Loix.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor ExTaxi » vr nov 05, 2004 18:47

"Belgen in het WK"

iedere keer als ik dat lees denk ik "Verd*mme, waarom geen Nederlanders!! Ik wil volgend jaar Van de Heuvel of De Winkel op de startlijst zien bij het WK!
ExTaxi

Berichtdoor Niels2 » vr nov 05, 2004 18:50

ExTaxi schreef:"Belgen in het WK"

iedere keer als ik dat lees denk ik "Verd*mme, waarom geen Nederlanders!! Ik wil volgend jaar Van de Heuvel of De Winkel op de startlijst zien bij het WK!

Oke, betaal jij 20 euro, doe ik gek en betaal ik 30 euro, dan moet dat toch wel lukken :wink:
Niels2

Berichtdoor Hammie » vr nov 05, 2004 19:44

Zal ik ook ff gek doen en er 50 euro bij gooien moet lukken he :lol: :wink: :lol: :arrow:
Citroen Saxo 16V
Hammie

Berichtdoor Niels2 » vr nov 05, 2004 19:45

Kijk, zo komen we er wel :lol:
Niels2

Berichtdoor JasperBoutte » do nov 11, 2004 18:42

Het verbaast me dat er in een klein land als België toch een redelijk aantal rallyrijders in het wk zitten (Cols, Duval, Loix) en dat er bv. in een groot land als Duitsland bijna niets is (enkel Schwarz). Nederland zou met een rijder als Bijvelds toch ook iets moeten kunnen doen in het WK (production).
JasperBoutte

Keer terug naar rallysport.nl