Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
eddyvanwiefferen@tiscali. schreef:Laten we eerlijk zijn wie is amateur en wie niet, als je naar al je uren kijkt dat je bij een rally aanwezig bent en de bijkomende kosten die er zijn bv hotel
, auto, brandstof, reistijd en de opbrengst van de foto's dan zijn er volgens mij maar weinig die er wat aan overhouden.
RallyeRichard schreef: ....de sfeer was en hoe iedereen elkaar (ook mij dus) de ruimte gaf om een mooi plaatje te schieten. Kreeg zelfs een Sultana van een voor mij onbekende fotograaf. (Bedankt nog, was lekker!)
Ten eerste... schijnheil
Het erge van dit geheel is dat de kwaliteit van de fotografen (op enkele na) allerbelabberts is. Halve auto's, Slechte kleuren, geen licht, onscherp en ga zo maar door. Dit kan iemand die net begint misschien mooi vinden maar het verlaagd het niveau gigantisch.
michel uit berg schreef:wij zijn altijd erg blij met al het materiaal wat we krijgen
Het is altijd leuk om alles per rally te bewaren en later terug te kijken
ook video trouwens
gr michel
Werner schreef:Het is een leuke discussie allemaal, maar feitelijk is het een zinloze. Immers, eenieder is volgens de wet vrij om foto's te maken en daar mee te doen wat hij of zij wil. Is dat ze toesturen aan rallyteams, dan is dat het.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast