V.D.G Rally team schreef:tuning kant??? er staat bijna niets van tuning de demo auto's die er van verschilende clubs staan die zie je ook elke dag op straat.
Alleen de stand met de vleugel deuren auto,s viel op verder niets.
==================================
Peter,
Ik ben niet naar Speed en Design geweest, maar uit wat ik er over heb gelezen wil ik toch even wat kwijt.
Oudjes, zoals jij en ik, denken bij het begrip "tuning" aan het verbeteren van de rijprestaties van een auto. D.w.z.: het optimaliseren, en waar mogelijk naar een hoger plan tillen, van zowel vermogen als wegligging en stuurgedrag van een auto. Als je echter je ogen en oren goed open houdt, zul je tot de ontdekking zijn gekomen, dat onder "tuning" tegenwoordig alles wordt samengevat. Dus ook carrosseriekits, het nieuwste van het nieuwste op audiogebied. Kortom alles wat er voor iemand toe bijdraagt om van zijn auto te genieten. En wat jij genieten van een auto vind, hoeft niet te betekenen dat een ander dat ook genieten vind. En andersom net zo natuurlijk.
Afsluitend wil ik dan ook stellen dat je kritiek niet terecht is. Als je naar de naam van de show kijkt, dan kun je volgens mij al verwachten dat er van alles te zien zal zijn op het gebied van SPEED maar ook van DESIGN.