RallyXS / Driver

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor billy » vr dec 10, 2004 12:50

Holkers schreef:
billy schreef:Het is inmiddels ruim anderhalve week geleden dat duidelijk werd dat Rally xs in Engeland gaat stoppen. Nog altijd is er niets door Armand bekend gemaakt aangaande de Nederlandse editie. Ik moet toch eerlijk zeggen dat het op mij (als klant) nogal vreemd overkomt.

Of zijn er inmiddels al abonnees die iets van een verklaring hebben ontvangen?

heb je al een persoonlijk mailtje gestuurd???

Nee, dat had ik inderdaad misschien beter kunnen doen, maar Armand en ik hebben hier de afgelopen maanden geregeld een discussie gehad waarin hij een aantal punten van kritiek nogal persoonlijk opnam. Dus leek het mij niet verstandig om nu een mailtje te sturen.
William Heeren
billy

Berichtdoor Holkers » vr dec 10, 2004 13:13

billy schreef:
Holkers schreef:
billy schreef:Het is inmiddels ruim anderhalve week geleden dat duidelijk werd dat Rally xs in Engeland gaat stoppen. Nog altijd is er niets door Armand bekend gemaakt aangaande de Nederlandse editie. Ik moet toch eerlijk zeggen dat het op mij (als klant) nogal vreemd overkomt.

Of zijn er inmiddels al abonnees die iets van een verklaring hebben ontvangen?

heb je al een persoonlijk mailtje gestuurd???

Nee, dat had ik inderdaad misschien beter kunnen doen, maar Armand en ik hebben hier de afgelopen maanden geregeld een discussie gehad waarin hij een aantal punten van kritiek nogal persoonlijk opnam. Dus leek het mij niet verstandig om nu een mailtje te sturen.

wie zijn billen brandt...

Als je nu William Heeren onder aan het mailtje zet dan komt het wel over hoor.
En ik neem aan dat de reden dat hij hier niet reageerd is dat er het een en ander achter de schermen geregeld moet gaan worden en voordat daar duidelijkheid over is kan hij zich het beste stil houden.
Maar we zullen het wel een keer horen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Hammie » vr dec 10, 2004 13:57

Ik heb vandaag de laatste editie ontvangen van RallyXs engelse versie.
Hierbij kreeg ik een brief dat dit de laatste editie van de RallyXs is.
En dat de verslaggeving van het WRC overgenomen wordt door het blad Autosport, die zullen het verslag gaan uitbreiden.
Met wat er bij mijn nog openstaat aan abonnements geld wordt door Autosport overgenomen en daardoor ontvang ik nog 5 edities van Autosport ik ben benieuwd.

Jan-Arie
Citroen Saxo 16V
Hammie

Berichtdoor billy » vr dec 10, 2004 14:13

Holkers schreef:wie zijn billen brandt...

Touche
William Heeren
billy

Berichtdoor pipo » za dec 11, 2004 9:24

En als het zo is zullen we het toch echt missen !!!
pipo

NIEUW: THE RALLY SITE

Berichtdoor Walter Geuzebroek » za jan 01, 2005 0:53

Aan de samenwerking tussen Peters Rally Promotion(Walter Geuzebroek) en The Rally Company (uitgever Rally XS en Rallyinfo.NU) is vandaag een einde gekomen. Om een nieuwe start te maken heeft ondergetekende afscheid genomen van Peters Rally Promotion. Verwelkom pPromotion. Eerste wapenfeit van pPromotion is het voortzetten van de webactiviteiten en dat gebeurt vanaf vandaag via TheRallySite punt kom.

Met ingang van vandaag zal ik daar dagelijks mijn nieuws publiceren. Ook wil ik daar meer multimedia gaan verzamelen. Vanaf vandaag zullen ook alle verrichtingen gevolgd kunnen worden van de Nederlanders die onderweg gaan naar Dakar.

We hopen dat iedereen binnen afzienbare tijd de plek voor zijn/haar nieuws weer zal weten te vinden. Veel plezier op The Rally Site!

Walter Geuzebroek
Laatst bijgewerkt door Walter Geuzebroek op ma jan 03, 2005 19:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Walter Geuzebroek

Berichtdoor bemmelen » za jan 01, 2005 13:29

walter veel geluk en plezier met deze site
bemmelen

Berichtdoor Hein » za jan 01, 2005 13:29

Walter,

Heel veel succes in 2005 met je nieuwe project.

Ik zal bij ons en op onze nieuwe site alles aanpassen, zodat je niet van nieuws verstoken blijft.
Be yourself, there are too many others
Hein

Sites

Berichtdoor Humphrey » za jan 01, 2005 17:41

Toch jammer dat de gebundelde krachten wegvallen.
Het leek mij een heel sterke combinatie; dé rallyuitgever en dé rallyinformatiepagina.
Misschien dat twee goede initiatieven elkaar wel vertragen als ze samen gaan werken?

Walter, veel succes met je nieuwste site!
Armand/The Rally Company: heel veel succes met wat jullie nu gaan doen met het blad en de site!

DOEI, Humphrey
Humphrey

Re: Sites

Berichtdoor Niels2 » za jan 01, 2005 21:57

Humphrey schreef:Armand/The Rally Company: heel veel succes met wat jullie nu gaan doen met het blad en de site!

Om daar meteen op in te haken, weet iemand nu al hoet het zal gaan met de NL versie van RallyXS?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor pipo » zo jan 02, 2005 9:26

Uiteraard Walter mijn beste wensen en veel succes met de site !!!
pipo

Berichtdoor bennie2000 » do feb 17, 2005 19:50

Wou even bekend maken dat ik op dit moment weer een goed gevuld RallyXS aan het lezen ben.
Begrijp met het doorlezen ervan dat het blad anders gaat heten , namelijk AUTOSPORTS, en deze gaat 10x per jaar uitgebracht worden.
De aandacht blijft natuurlijk ook de rally . maar ook DTM , FORMULE 1 , straatauto's...
bennie2000

Berichtdoor SylviaVisser » do feb 17, 2005 20:53

Ja, ik ben benieuwd naar de nieuwe Autosports later dit jaar.
SylviaVisser

Berichtdoor EvoV6 » za feb 19, 2005 18:58

Kreeg idd net vandaag tot mijn grote verrassing de RallyXS binnen! (zonder wrc logo.s) Ziet er goed uit en ben idd heel nieuwsgierig naar hoe het blad autosport gaat worden, vooral of dan de rally nog wel voldoende belicht word. We wachten af en zien t vanzelf wel weer in de bus verschijnen.
Voorlopig genoeg nieuws te lezen in de laatste RallyXS :P (Colt CZT nieuwe nulauto.. :D )
EvoV6

Autosports

Berichtdoor Humphrey » ma feb 21, 2005 11:24

Krijgen we tenminste geen kerst- en nieuwjaarswensen meer halverwege februari! Althans, dat is niet te hopen.
Ik ben blij dat we van de van het Engels naar het Nederlands vertaalde artikelen af zijn..

DOEI, Humphrey
Humphrey

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia