Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor sharply.jac|NL » zo apr 17, 2005 13:35

RallyeRichard schreef:In elk geval heeft het programma, naar mijn mening, flinke vooruitgang geboekt. Nu alleen nog even naar de kapper.............. 8)

En naar de mannelijk variant van ladyline. :shock:
sharply.jac|NL

Berichtdoor Jan » zo apr 17, 2005 14:34

Corne schreef:wat loopt ie toch te zeiken op die belgen :?
net of je door 1 cursus alles en ieder1 zoek rijd, nee frank denk het niet...

denk eerst na voordat je iets zegt!

Als hij dat zou moeten doen, dan was er vrees ik geen RTL Rally Report meer :wink:
Jan

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo apr 17, 2005 14:34

Zuiderzee alweer een maand geleden maar geen beelden ervan??
En dan een lokatie / studio met een bankstel en bouwhekken.
De uitzending gaat toch ook over de nederlandse auto sport dat ie daar maar aandacht aan besteed.
V.D.G Rally team

Berichtdoor EvoV6 » zo apr 17, 2005 15:51

Vond t inderdaad een goede uitzending. En gesponsord door Van Eerd? :P

Wanneer gaan ze nu rijden tegen elkaar?? Ben benieuwd of Bijvelds ook een keer te gast is.

Geen kleurrijke blousjes meer voor Frank?? :wink: En idd een kappers bezoek is ook niet verkeerd, maar dat mag Wevers tegenwoordig ook zag in in Almere, die heeft ook behoorlijk langer als vroeger... :P
EvoV6

Berichtdoor Ascona » zo apr 17, 2005 15:56

Net even rallyreport gekeken op video: heb er niet zo veel problemen mee. Voorafgaand aan de zuiderzeerally ging er een schrijven rond van FV dat hij niet met een camera naar Emmeloord zou gaan, omdat het doorgaan van het programma te onzeker was. Dus het zou mij juist verbazen als hij nu wel beelden zou uitzenden. Of hij moet ze overnemen van de lokale tv. (of toch zijn gegaan, iemand hem daar gezien?)

Wat de Porsche betreft denk ik aan Peter van Merksteyn. Weet alleen niet of die ooit NL-kampioen is geweest, maar zou mij niet verbazen. Toch jaren rally gereden en nu "vergroeid" met Porsches.

enige opmerking mijnerzijds: in 1979 een Chevrolet?? Bedoelde zeker een Vauxhall Chevette. Of was dat een hulpmiddel om die gekunstelde Deawoo/Chevrolet Kalos een rallyhistorie mee te geven ;) Voor alle duidelijkheid: dit is geen kritiek op het Kalos-cup, maar kritiek op GM.
Ascona

Berichtdoor Biturbo » zo apr 17, 2005 16:44

De beelden waren helemaal toppie, :!: Tja, alleen het commentaar he :wink: Ik kan er alleen nog maar om lachen,

Beetje sneeuw in Belgie vergelijken met Noorwegen, Zweden ..... :D Waar waren die paaltjes en slootjes dan??

Enne wie was ook al weer die grote held die op Corsica in de Shake Down zijn auto total los reed?? Hij rijd nog steeds bij Subaru.....

Waarom mag JdeW geen persoonlijke voorkeur hebben? Is toch helemaal niets mis mee?
Werd er trouwens per ongeluk nog iets meer bedoeld met die opmerking over oude bokken in Italie??

Maar in ieder geval goed dat het weer terug is!!
Biturbo

Berichtdoor solberg the best » zo apr 17, 2005 17:09

he he he beetje rustig over solberg het kwam dat hij bleef door z'n talent :)
solberg the best

Berichtdoor Turboboost » zo apr 17, 2005 17:29

Wat de Porsche betreft denk ik aan Peter van Merksteyn. Weet alleen niet of die ooit NL-kampioen is geweest, maar zou mij niet verbazen. Toch jaren rally gereden en nu "vergroeid" met Porsches.

Merksteyn zijn megane staat nog steeds in een hoekje bij Lammertink, maar wie weet.... :roll: Zal eens vragen of iemand bij Lammertink hier meer van weet.

Denk eerder aan CV of JB ofzo... :D :?: :idea:
Turboboost

Berichtdoor Marcel Vogels » zo apr 17, 2005 17:44

leuke uitzending dat wel , een grote voorruitgang,

Ik vond het een beetje lullig over komen toen ie zei, dat jan de winkel in italie, in 1 rally net zoveel ervaring op had gedaan als in nederland in 6 of 7 jaar tijd, dan zal de rest van nederland die niet bekend zijn met de sport zich ook wel afvragen hoe het niveau in nederland is.

beetje jammer van zijn ooit wat kromme uitspraken

verder toprally vermaak op de nederlandse tv

trouwens ben wel benieuwd na een 15 tal uitzendingen of dan ook degene die verder nooit bij rr zijn geweest ook op de bank mogen komen zitten.
Marcel Vogels

Berichtdoor Ascona » zo apr 17, 2005 18:39

Turboboost schreef:

Merksteyn zijn megane staat nog steeds in een hoekje bij Lammertink, maar wie weet.... :roll: Zal eens vragen of iemand bij Lammertink hier meer van weet.

Denk eerder aan CV of JB ofzo... :D :?: :idea:

Ik heb het over Peter senior, niet over junior met zijn eenmalige optreden met de Megane.
JB zou ik eerder in een Ferrari verwachten :D
Ascona

Berichtdoor mantaboy » zo apr 17, 2005 18:41

Waarom nemen veel mensendie hier reageren al de uitspraken van Frank zo letterlijk? Zet de uitspraken in de goede context en je zal merken dat heel het programma ontzettend vooruit is gegaan.
mantaboy

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 17, 2005 18:50

Marcel Vogels schreef:Ik vond het een beetje lullig over komen toen ie zei, dat jan de winkel in italie, in 1 rally net zoveel ervaring op had gedaan als in nederland in 6 of 7 jaar tijd, dan zal de rest van nederland die niet bekend zijn met de sport zich ook wel afvragen hoe het niveau in nederland is.

Lullig of niet, maar ik hoor deze uitspraak toch wel vaak van Nederlandse rijders die aan de buitenlandse rally's deelnemen. Dus dan zal er wel een kern van waarheid inzitten..............
Ton Van Spanje

Berichtdoor Turboboost » zo apr 17, 2005 18:50

Ik heb het over Peter senior, niet over junior met zijn eenmalige optreden met de Megane.

Had inderdaad de verkeerde voor me. :oops: maar wellicht weten ze bij lammertink meer... 8)
Turboboost

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo apr 17, 2005 19:03

Marcel Vogels schreef:leuke uitzending dat wel , een grote voorruitgang,

Ik vond het een beetje lullig over komen toen ie zei, dat jan de winkel in italie, in 1 rally net zoveel ervaring op had gedaan als in nederland in 6 of 7 jaar tijd, dan zal de rest van nederland die niet bekend zijn met de sport zich ook wel afvragen hoe het niveau in nederland is.

beetje jammer van zijn ooit wat kromme uitspraken

verder toprally vermaak op de nederlandse tv

trouwens ben wel benieuwd na een 15 tal uitzendingen of dan ook degene die verder nooit bij rr zijn geweest ook op de bank mogen komen zitten.

en marcel ben je al over de schrik heen na het uitstapje
in almere. :D
V.D.G Rally team

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo apr 17, 2005 19:16

erikjan schreef:FV had het over een oud-NL kampioen, en volgens mij ook over een GT3...

vd Marel ?

Zoek hier http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... ptype=tned maar eens verder, namen geneog.
Ton Van Spanje

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia